Bleieskift

Vasker bort bæsj med kompresser med vann, vasker tiss med klut og vann etter hvert skift. Lillegutt ble sår av våtservietter. Helt fin nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kompress med vann og ved mye bæsj (som er daglig hos oss) bambusklut med vann. Hvis vi er ute så er det våtservietter som er fri for det meste.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har stort sett bare brukt vann, skyller han i vasken, evt tapper vann i vasken og "bader" rumpa der hvis det sitter. Bruker våtservietter hvis jeg må skifte på ham et sted der det ikke er vask. Han har ikke vært sår enda, heldigvis!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Dere som bruker våtservietter, hvilke anbefaler dere?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Dere som bruker våtservietter, hvilke anbefaler dere?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Jeg bruker alle typer borsett fra pampers siden den fikk dårlig i test. Går som regel i rimi sine siden d er nærmeste butikk. Men liker de ikke no spesielt. Men liker godt libero men de er jo en dyr variant. Liker godt de fra barnas hus til 10kr. Men tror de er parfymerte eller noe for de lukter sterkt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg bruker alle typer borsett fra pampers siden den fikk dårlig i test. Går som regel i rimi sine siden d er nærmeste butikk. Men liker de ikke no spesielt. Men liker godt libero men de er jo en dyr variant. Liker godt de fra barnas hus til 10kr. Men tror de er parfymerte eller noe for de lukter sterkt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det var det jeg leste også.. selvom gutten vår ikke har hatt noe problem med pampers sine så vil jeg bruke noen andre siden de ble dårligst..

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Dere som bruker våtservietter, hvilke anbefaler dere?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Her bruker vi det meste. Går mest i natusan eller libero sine. Coop xtra sine også siden de er billige og den nærmeste butikken. Har aldri merket noe når vi har brukt pampers.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Den testen av våtservietter jeg har sett er fra 2011.. er det noen som har sett en nyere?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Den testen av våtservietter jeg har sett er fra 2011.. er det noen som har sett en nyere?

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Alle våtserviettene er jo fremdeles i produksjon, så da er vel testen fremdeles gjeldene? :) Eneste som kan ha endret seg er kanskje at de som kom dårlig ut har skjerpet seg ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp