Bleiemerke

Libero comfort, fornøyd med de! Men drikker hun en halv liter med melk før leggetid, uten skift før morgen, så lekker det ut[emoji23] heldigvis gjør hun ikke det så ofte[emoji85]
 
Libero Touch,veldig fornøyd med dem. Også har jeg blitt helt avhengig av den indikatorstreken foran :p Fryktelig lite økonomisk da,men det tar jeg meg råd til :rolleyes:
 
Libero touch...myke, lekker ikke, blå indikator, lukter ikke og de passer henne godt. Dyre som bare det, men takk og lov for kiwi[emoji12]
 
Libero touch, han har sensitiv hud. Så disse er best for han.

Har prøvd Pampers og lillego, var ikke like godt for han. Blir rød fortere.

Vi kjøper på meny, to pakker for 79kr, hjelper veldig :)
 
Absolutt Libero Touch, ingen kan måle seg med disse nei. Men dessverre har Kiwi her tatt ut disse av butikken, og handler kun på Kiwi for å få hver fjerde pakke gratis.. så nå bruker jeg Lillego. Ikke så gode, men lekker ikke og han blir ikke sår..
 
Vi har testet tøybleier de siste 2-3 månedene og er storfornøyd!! Rimeligere i det lange løp, MYE mindre søppel, bedre for miljøet, bra for baby, har alltid bleier i hus
 
Vi har testet tøybleier de siste 2-3 månedene og er storfornøyd!! Rimeligere i det lange løp, MYE mindre søppel, bedre for miljøet, bra for baby, har alltid bleier i hus
:)
 
Back
Topp