Black friday/black week

Snorkfrøkna_90

Elsker forumet
Himmelbarn
Mailykke 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Er det noen som skal prøve å få tak i/har kjøpt noe babystæsj på tilbud i forbindelse med black Friday/black week? :)
Eller noe helt annet? :)
 
Sist hadde jeg termin i februar. Da handlet jeg nesten alt babyutstyret på Black friday eller på førjulstilbud.

Trodde alltid det var salg i januar, jeg. Men da var det mer tilbud i desember faktisk. Mye sånn Kalender-dagstilbud osv.

Nå har jeg ikke oversikt over noenting, så det får vente litt. Kanskje på mars-salget. :)
 
Jeg kjøpte vogn på Black Friday i fjor[emoji4] kommer nok ikke til å kjøpe noe nytt utstyr denne gang, siden vi har alt fra førstemann [emoji12]
 
Barnashus har gode tilbud denne uken så jeg :)
Ellers pleier barnashus også å ha "kalender" med gode tilbud hver dag i hele desember.

Vi blir nok ikke å kjøpe noe særlig - da vi har mye fra eldste.

Jeg orker rett og slett ikke å styre rundt i butikker når det er kaos over alt :p titter litt på nettet, men ikke noe spesielt jeg ser etter.
 
Skal prøve å få tak i det meste utstyret brukt til våren, men har lyst å kjøpe helt nytt babynest. Burde sydd selv, men vet ikke om jeg orker..
 
Føler der er litt tidlig å kjøpe utstyr før ordinær ultralyd altså.. har jo egentlig lyst til å kjøpe alt det dyre, men vet ikke helt om jeg tør :/
 
Ser etter vognpose og stelle bag. (Men må være minst 50 %) ellers ser jeg etter julegaver.
 
Cubus har 40% på klær frem til kl 10.... For tredje gang på hva, halvannen mnd?[emoji23][emoji23] Men ullen deres er knallgod!
 
Har kjøpt meg et par ammeplagg fra Boob i dag, og en sengekant jeg har sikla på lenge-fra Done by Deer med strikkemønster :) gode priser på babyshop, og masse fint. Hadde ikke tenkt å handle på Black Friday-salget men klarte ikke la være når den sengekanten var på halv pris. Ammeplaggene fra Boob vet jeg sitter godt fra førstemann, og de holder lenge. Blir det ikke amming kan de fremdeles brukes som vanlige klær etter fødsel.
 
HM hadde mye rare tilbud i dag. For meg så det ut som helt tilfeldige greier som var satt ned fra 30-70% på grunn av black friday [emoji4]
Ganske digg egentlig, tenkte å kjøpe inn neste str i klær til mini, for vi har ikke noe lager liggende [emoji4]

Kjøper ingenting til babyen i magen, vi har alt unntatt seng. Og den senga vi vil ha er aldri på tilbud som vi har sett [emoji17]
 
Skal se om det er tilbud på bilstol, babynest og bæresjal/sele. Vogn og seng har vi allerede kjøpt.
 
Jeg har kjøpt to treningstightser til meg selv[emoji1]

Rakk ikke tilbudet på den joggevogna jeg vil ha før den var utsolgt, dessverre[emoji53]
 
Må innrømme at jeg boikotter Black Friday jeg [emoji6]
 
Hadde tenkt å ikke gå i butikker i går, men så måtte jeg gå et ærend for pappa så da tenkte jeg at jeg kunne se etter en mammabukse samtidig når jeg likevel måtte rote meg inn til sentrum. Når jeg kom til sentrum var det langt mindre folk enn forventet, så jeg bestemte meg for å prøve og komme i gang med julegavene. Noen timer senere var jeg dødssliten, men superfornøyd med å være ferdig med alle julegavene(!)[emoji1]
 
Back
Topp