Blør...

Jeg har også begynt å blø.. Brunt blod på dopapiret. Erfaringen min er også at det er starten på slutten, det var sånn jeg mistet de to forrige. Ble litt glad av å lese om dere som det hadde ordnet seg for og som hjertet slo! Skal til gyn på mandag, så da får jeg hvertfall visshet. Krysser fingrene for dere andre som blør nå at det ordner seg!! Må innrømme at mentalt har jeg innstilt meg på at det går galt og forsonet meg med det, så får jeg heller ta det som en superbonus om det går bra!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uff,ja jeg håper virkelig at alt vil gå bra for oss alle og at spirene klamrer seg fast! Eneste lyspunktet jeg har nå er at jeg i alle fall ikke opplever smerter. Noen andre av dere som har kjent smerter? Lurer også sånn på hva det kan bety at blodet er utvannet?
 
Huff. Håper det går bra for dere
 
Tror så lenge blodet ikke er nytt blod og dere ikke har noen smerter kan dere senke skuldrene litt;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Jeg har murringer, ikke hatt dette tidligere. Men ikke direkte vondt. Friskt blod :(


Sent from my iPad using BV Forum
 
Uff,ja jeg håper virkelig at alt vil gå bra for oss alle og at spirene klamrer seg fast! Eneste lyspunktet jeg har nå er at jeg i alle fall ikke opplever smerter. Noen andre av dere som har kjent smerter? Lurer også sånn på hva det kan bety at blodet er utvannet?
Tenker det kan ha noe med at man ofte har mye utflod som gravid? Og hvis f.eks. et blodkar sprekker, vil blodet blande seg med utfloden? Krysser alt jeg har for at spiren har det bra både hos deg og hos de andre som har hatt blødninger!
 
Tenker det kan ha noe med at man ofte har mye utflod som gravid? Og hvis f.eks. et blodkar sprekker, vil blodet blande seg med utfloden? Krysser alt jeg har for at spiren har det bra både hos deg og hos de andre som har hatt blødninger!

Det var dette jeg også tenkte. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tenker så fælt på dere alle som blør. Hold motet oppe, ikke alltid det betyr noe negativt å blø! Lykke til :)


TuMmY LoVe
 
Har bare lyst å legge til at jeg har hørt om flere som har blødd i svangerskapet enn de som ikke har gjort det, så for all del ikke mist motet av det jeg skrev om min erfaring!
Takk for oppmuntring og gode ord!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Tenker det kan ha noe med at man ofte har mye utflod som gravid? Og hvis f.eks. et blodkar sprekker, vil blodet blande seg med utfloden? Krysser alt jeg har for at spiren har det bra både hos deg og hos de andre som har hatt blødninger!

Det var det jeg og tenkte. Det skal så lite til for at et blodkar sprekker. Feks hvis man har sex, eller anstrengelser. Også skjer det jo utrolig mye der nede.


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Takk for alle svar og også oppmuntringer! Vet virkelig ikke hva som skjer,men vil jo heller ikke få vite noe mer før ul så må nesten bare prøve å slappe av så godt jeg kan. Kom nettopp brunt blod på papiret. Håper at dette er resten av det utvannede blodet jeg hadde før i dag og at det muligens vil gi seg etter hvert..
 
Etter positiv graviditetstest er sjansen for at alt skal gå bra på hele 70 prosent. Dersom det tas ultralyd i forbindelse med blødning i første trimester (første tre månedene) og viser et levende foster, er sjansen for overlevelse 90 prosent.

Skal jeg kontakte lege?
Det er alltid lurt å ta kontakt med lege for å avgjøre hvilken type blødning du har. Ut fra svangerskapslengde og beskrivelse av hvordan blødningen ser ut og om mulige smerter, vil legen som regel kunne gi deg en diagnose.

I de aller fleste tilfeller av blødning i svangerskapet går det jo heldigvis bra.

Kilde:
http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Komplikasjoner-og-forebygging/Blodning-i-svangerskapet/


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
  • Liker
Reactions: Isa
Etter positiv graviditetstest er sjansen for at alt skal gå bra på hele 70 prosent. Dersom det tas ultralyd i forbindelse med blødning i første trimester (første tre månedene) og viser et levende foster, er sjansen for overlevelse 90 prosent.

Skal jeg kontakte lege?
Det er alltid lurt å ta kontakt med lege for å avgjøre hvilken type blødning du har. Ut fra svangerskapslengde og beskrivelse av hvordan blødningen ser ut og om mulige smerter, vil legen som regel kunne gi deg en diagnose.

I de aller fleste tilfeller av blødning i svangerskapet går det jo heldigvis bra.

Kilde:
http://www.babyverden.no/Gravid/Helse/Komplikasjoner-og-forebygging/Blodning-i-svangerskapet/


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Takk for info:) <3
 
Jeg blør mye, som en vanlig mens. Har også fått mensenmurringer og vondt i ryggen, det har jeg ikke hatt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er nesten helt sikker på at det er en SA, skal ringe legen i morgen å høre om jeg kan få en time. Håper det går bra med dere andre som blør.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blør mye, som en vanlig mens. Har også fått mensenmurringer og vondt i ryggen, det har jeg ikke hatt


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff, sender deg en stor beroligende klem. Får håpe at du bare er en av de som har mensen mens du er gravid :)


TuMmY LoVe
 
Er nesten helt sikker på at det er en SA, skal ringe legen i morgen å høre om jeg kan få en time. Håper det går bra med dere andre som blør.


Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, jeg sender en klem. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp