Blødninger ved SA

Bobla

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Juliskattene 2018 ❤
Vårspirene 2021
Utmarsj 2024
Jeg begynte å spotte brunt da jeg var ca. 5 uker på vei. Etter ca. 5 dager med spotting fikk på mandag bekreftet at hcg synker. I går hadde jeg en sparsommelig blødning halve dagen i går (ikke nok til at det var i nærheten nødvendig å bytte bind engang), før det gikk tilbake til brunt fra ettermiddagen av. Fremdeles bare brunt i dag. Er det vanlig at blødningene går i rykk og napp? Kan det være at kroppen sliter med å ordne opp? Håper noen her kan dele sine erfaringer med en småbekymret sjel..:sorry:
 
Det kan ta litt tid før kroppen kommer ordentlig i gang ja. Jeg spottet vel 5 dager før det satt i gang. Håper det ordner seg snart! Klem [emoji173]️
 
Det kan ta litt tid før kroppen kommer ordentlig i gang ja. Jeg spottet vel 5 dager før det satt i gang. Håper det ordner seg snart! Klem [emoji173]️
Takk for svar [emoji4] synes bare det var så rart at jeg begynte å blø, men så stoppet det opp igjen. Må vel bare smøre meg med tålmodighet.
 
Trist at du har mistet. :( Håper kroppen ordner opp snart. Sender deg en god klem. :Heartred
 
Hei! Trist å høre at du har fått bekreftet at HCG har sunket :( Jeg spottet og blødde litt rødt blod om hverandre i ca en uke før SA'en intraff for godt.. Så det tok litt tid for meg også selv om jeg ikke var sikker på om jeg bare blødde litt eller at jeg var på vei til å miste.. ;)
 
Hei! Trist å høre at du har fått bekreftet at HCG har sunket :( Jeg spottet og blødde litt rødt blod om hverandre i ca en uke før SA'en intraff for godt.. Så det tok litt tid for meg også selv om jeg ikke var sikker på om jeg bare blødde litt eller at jeg var på vei til å miste.. ;)
Så leit å høre at du også har mistet [emoji17] her har det stoppet helt opp, og jeg spotter ikke lenger engang. Vurderer å ringe legen i morgen.
 
Så leit å høre at du også har mistet [emoji17] her har det stoppet helt opp, og jeg spotter ikke lenger engang. Vurderer å ringe legen i morgen.
Sikkert lurt å ringe legen, for det er utrolig slitsomt å ikke vite hva som skjer. Sender deg mange klemmer <3
 
Back
Topp