Blødning :(

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Når jeg sto opp idag vart det friskt blod på papiret :( kjenner noe mensenmurringer, men er ikke vondt men kjenner jeg blir skikkelig bekymra.. Ringte legesentret men der var det stengt :( Er så redd for å miste men vet det er vanlig å blø litt.. Noen som har gjennomgått dette før og er dette en SA? :(
 
I mitt forrige svangerskap hadde jeg blødning i uke 6! Ikke sånn supermasse men det var friskt blod! Og hadde smerter som minner om rier! Var på ul noen dager etterpå og alt så bra ut og de skjønte ikke hvorfor. Gutten min er snart 2❤️ Har lest et sted at man kan blø om det eventuelt er tvillinger og man mister den ene! Håper det går bra❤️
 
Har lest en del om det siden jeg har blødd litt et par dager, og det er visst helt vanlig å blø litt i starten. Behøver ikke bety at man mister:) greit å få sjekka hos lege om man er redd for at det ikke går veien. Håper det går bra:Heartred
 
Sender deg en klem. Vet hvordan du har det. Hvordan går det med deg nå? Har det vært noe mer blod?
 
Ok tusen takk for svar[emoji173]️ Håper dette bare er en uskyldig blødning og at den lille har det fint inni der[emoji254]
 
Sender deg en klem. Vet hvordan du har det. Hvordan går det med deg nå? Har det vært noe mer blod?

Tusen takk [emoji173]️ Ja det kommer litt hver gang jeg er på toalettet men det har avtatt litt, og jeg har ikke lengre disse murringene så jeg krysser fingrene for at det får bra[emoji2] Ser an litt til imorgen og hvis det er mer blod da så kontakter jeg lege[emoji3][emoji173]️
 
Håper det er helt uskyldig!![emoji173]️ har desverre ikke noe positive erfaringer med blødninger.. har hatt 3 SA[emoji30] Men det er jo også helt normalt! Så krysser fingrene for dere[emoji173]️
 
Tusen takk [emoji173]️ Ja det kommer litt hver gang jeg er på toalettet men det har avtatt litt, og jeg har ikke lengre disse murringene så jeg krysser fingrene for at det får bra[emoji2] Ser an litt til imorgen og hvis det er mer blod da så kontakter jeg lege[emoji3][emoji173]️
Jeg blødde 5+3, som en boble som sprakk, blødde litt i to timer før det ga seg. Dagen etter var det bare litt brunt. Jeg var sikker på at det var en SA, men er fortsatt gravid (7+2). Hadde en SA i uke 8+3, da stoppet ikke blødningen, og det blødde mye. Krysser fingrene for at det var en uskyldig blødning :)
 
Ikke noe blod på morran idag. Bare litt brunlig utflod (beklager detaljer)[emoji23] Så håper det ble med det igår[emoji3][emoji173]️
Tusen takk for støttende ord. Er så godt å kunne prate med dere her inne da man ikke kan snakke med så mange andre om dette enda[emoji173]️
 
Hvordan har det gått med deg? Jeg blødde frisk på morgenen i dag, ikke veldig mye, men nok til at det kom i undertøyet og truseinnlegget, og dryppet friskt i toalettskålen. Har sluttet nå, men er jo også redd for SA. Ikke minst fordi jeg føler meg piggere og mindre kvalm enn på en uke minst... Håper det går bedre med deg!
 
Hvordan har det gått med deg? Jeg blødde frisk på morgenen i dag, ikke veldig mye, men nok til at det kom i undertøyet og truseinnlegget, og dryppet friskt i toalettskålen. Har sluttet nå, men er jo også redd for SA. Ikke minst fordi jeg føler meg piggere og mindre kvalm enn på en uke minst... Håper det går bedre med deg!

Jeg har ingen blødninger lengre, men har fortsatt brunlig utflod hver gang jeg er på toalettet [emoji57] Så hvis dette fortsetter imorgen så ringer jeg legevakta for å ta en sjekk[emoji3]

Blir jo urolig når man begynner å blø og man tenker fort SA mn er du urolig så anbefaler jeg at du tar kontakt med legevakta.. ikke no godt å gå å begymre seg[emoji173]️

Krysser fingrene for at det går bra med deg[emoji254]
 
Så godt å høre at det har sluttet for deg!! Krysser fingrene. Ser ut som det har sluttet her også, men på samme tid er alle symptomene mine som blåst bort, så tar nok en test eller blodprøve om noen dager for å se om steken blir svakere...[emoji15] Bare å håpe på det beste da! For begge[emoji173]️
 
Back
Topp