Blødning

Alicia85

Elsker forumet
Heihei damer.
Imorrest så jeg at det var litt blodaktig i trusa. Det var mørkt og i forhold til det jeg har lest er ikke det så mye å engste seg for? Ikke blødd noe mer og har vært desidert vært den kvalmeste dagen jeg har hatt hitill. Alle symptomene er fortsatt sterke så det er vel ikke noe å bekymre seg for? Er forresten 5+6 idag..
 
Heihei damer.
Imorrest så jeg at det var litt blodaktig i trusa. Det var mørkt og i forhold til det jeg har lest er ikke det så mye å engste seg for? Ikke blødd noe mer og har vært desidert vært den kvalmeste dagen jeg har hatt hitill. Alle symptomene er fortsatt sterke så det er vel ikke noe å bekymre seg for? Er forresten 5+6 idag..
Det kan helt klart være helt uskyldig ja :) hvertfall når det har stoppa også, og mange har blødninger uten at det betyr noe som helst. Du får prøve så godt du kan og slappe av:Heartred
 
Det kan helt klart være helt uskyldig ja :) hvertfall når det har stoppa også, og mange har blødninger uten at det betyr noe som helst. Du får prøve så godt du kan og slappe av:Heartred

Takk..Nettopp hadd sovestund sånn av å på 2 timer så er mer avslappa..Bare vil ikke at noe er galt, men får prøve å ikke tenke for mye på det..Takk for svar:)
 
Alle kan blø litt. Kommer det mer og du blir bekymret, ring legevakten. Jeg fikk komme på sjekk på dagen forrige gang, fikk til og med tul en gang også :)
 
Nå kom det enda litt mørkt blod..Hadd skikkelig menssmerter idag..Syns det bare er tøv når jeg bare er 6 uker imorgen?
 
Alle kan blø litt. Kommer det mer og du blir bekymret, ring legevakten. Jeg fikk komme på sjekk på dagen forrige gang, fikk til og med tul en gang også :)

Har du å blødd? Langt var du på vei?
 
Har du å blødd? Langt var du på vei?
Altså..uff.. jeg var vel uke 8.. men for meg gikk det dessverre ikke veien..gravid igjen på nytt nå..
Men har venner som har blødd jevnt og trutt fra begynnelsen av og de har fine og mange barn i dag :) Tanten min blødde helt til ho føda liksom, så vanskelig å vite. Jeg ville hvertfall ikke bekymret meg for mye,men igjen er du usikker, få time hos legen. Det er uansett ikke noe godt å gå rundt å bekymre seg :) Det er jo gratis uansett. Du kan ev bare ta en telefon til legevakten og høre. Det var de som ville ha meg på sjekk sist. :) <3
 
Oki, takk..Gjør ikke vondt bortsett fra mensenmurring/livmorgreier eller hva det er, men det bruker jeg jo ha..Skal se det ann..Om det fortsetter skal jeg snakke me legen. Klarer ikke huske om jeg hadde slike blødninger i de andre to..muligens så får bare ta det mero om ikke annet skjer..
 
Håper det bare er en uskyldig liten blødning.
Så lenge det ikke kommer noe mer, så tror jeg ikke du trenger å være noe bekymret. :)
 
Kom imorrest å..Vært hos legen å tatt blodprøve.Tilbake torsdagen å ta ny så håper svaret kommer fredagenmed superøkning i hcg..Kjenner ikke noe mere ondt enn det som har vært egentlig så er ikke kjempeengstelig men litt bare;)
 
Håper det går bra! Har du blødd noe mer? Måtte inn på forumet nå og lese om deres erfaringer på dette. Fikk nemlig en blødning nå og da tenker man jo det verste med en gang! Godt å lese at det er flere som har blødd som det går bra med:)
 
Lykke til i dag Alicia85 [emoji173]️ har begynt å blø litt selv nå, vært gravid 6 ganger før nå, har 2 barn og med de blødde jeg ikke en dråpe! Så da frykter jeg det verste med en gang:/
 
Har vært hos legen tirsdagen og igår for blodprøve. Hcg nivået har takk å pris steget fra 28.000-39.000 så legen var veldig fornøyd så spiren er der enda, men hun ville rådføre seg med gynokolog på sykehuset siden jeg enda blør litt (brunt blod). Mest sannsynlig ville jeg få en UL, men tenker nå at alt er i ordenxsmile9 Går helga i møte med godt mot, kvalme å mensenmurringer:joyful:
 
Lykke til i dag Alicia85 [emoji173]️ har begynt å blø litt selv nå, vært gravid 6 ganger før nå, har 2 barn og med de blødde jeg ikke en dråpe! Så da frykter jeg det verste med en gang:/

Utrolig trist å lese at du mistet :( Masse klemmer å gode tanker din vei:Heartred
 
Back
Topp