Blødning...

Iroim

Elsker forumet
Nå er jeg stresset... Har litt farget utflod, hatt det de 3 siste gangene jeg har vært på toalettet... Ikke tegn til friskt blod.. Ringt legevakta, men fikk beskjed om å ta det rolig... Er det vanlig??? Alt er så nytt for meg, og er jo selvsagt redd for å miste... Ikke vondt i magen eller noe annet...
 
Jeg også fikk noen opplevelser som deg når jeg var rundt 4-5uker.
Merket litt bold etter sex. Skjønner godt at dette er skremende.
Blir du veldig redd så ring sykehuset der du skal føde. De er veldig hjelpsomme. Og det er bedre å ringe 5 ganger for mye enn en gang for lite...

Lykke til i hvetfall :)
 
Takk for svar... Blir nok ikke mye søvn på meg i natt... Håper at det går bra med nurket jeg da... [:)]
 
Jeg hadde massse blødninger de 8 første ukene. Legene sa at det var helt normalt og at det ikke behøvde å bety at noe som helst var galt. Lykke til, det går nok så bra atte.... [:D]
 
Ser ut til at det har stoppet opp... Krysser fingre og tær[:)]
 
jeg hadde en god del blødninger,både i dette svangerskapet og med førstemann. jeg fikk en blødning på meg i uke 5 og da kom det en klump ut,jeg var jo sikker på at jeg hadde mistet,men han var der han. de mente det kunne ha vært en tvilling,men ikke sikker. hadde i uke syv. da tok de hcg test av meg. siste blødning var i uke 14+4,da hadde jeg foreliggende morkake,den var flyttet seg når jeg var på ul. er mange så blør uten at det er noe gale. men ta no og snakk med legen din. klem.
 
hadde en blødning i uke 10, og alt stod bra til med den lille for det. Krysser fingrene for deg jeg [;)]
 
Back
Topp