Blødning uke 13.

stjernebarn

Forelsket i forumet
Flere som har hatt friskt rødt blod nå sent?
Hadde for et par dager siden. Tok fri fra jobb og det roet seg. Nå nettopp kom det en god del rødt friskt blod i do... [emoji24]
 
Håper det er helt uskyldig! Ring legen når det åpner og hør hva du skal gjøre. Lykke til :)
 
Jeg har dessverre, i uke 12. Be om å få hastetime hos legen, sånn at du forhåpentligvis kan få en u.l sjekk i dag. Masse lykke til ❤️
 
Krysser fingrene for at det er uskyldig[emoji173]
 
Sier som de andre, ring legen og be om ul! Håper det er uskyldig [emoji173]
 
Jeg ville også ringt legen! Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden! Stor klem fra meg:Heartred
 
Takk for svar alle [emoji173]
sitte på legekontoret nå å vente. min lege var ikke inne så får komme til ei anna.
er bare redd for ikke å få UL. de har ikke slikt her så må på sykehuset, og de bryr seg jo ikke om noe når det er "så tidlig". [emoji58] håper legen har forståelse !!!
 
Takk for svar alle [emoji173]
sitte på legekontoret nå å vente. min lege var ikke inne så får komme til ei anna.
er bare redd for ikke å få UL. de har ikke slikt her så må på sykehuset, og de bryr seg jo ikke om noe når det er "så tidlig". [emoji58] håper legen har forståelse !!!

Det er ikke helt sant at dem ikke bryr seg om det... du har kommet "for" langt til det nå. Litt annerledes å ha blødninger i uke 13 enn hvis en har blødning i uke 5-6. Har du sykehus i nærheten av deg??
 
Uff! Håper som de andre at det er helt uskyldig, og at du får ultralyd for å bekrefte om alt er i orden! Krysser fingre og tær og sender mange gode ønsker din vei!❤️
 
Takk for det. [emoji173]
Hben var gått ned men graviditetstesten slo fortsatt ut (noe svakere men det er vel normalt etter en stund).

her i byen har jeg ikke særlig gode erfaringer med at di tar inn folk tidlig. jeg er langt ifra hysterisk, men jeg liker ikke å være bekymret. gleder meg til å kunne kjenne mer liv. det er betryggende.
 
Takk for det. [emoji173]
Hben var gått ned men graviditetstesten slo fortsatt ut (noe svakere men det er vel normalt etter en stund).

her i byen har jeg ikke særlig gode erfaringer med at di tar inn folk tidlig. jeg er langt ifra hysterisk, men jeg liker ikke å være bekymret. gleder meg til å kunne kjenne mer liv. det er betryggende.
Får du u.l. sjekk å??
 
Nei dessverre.
Men har et lite håp om det. Ellers bestiller jeg privat. Første ledige aå ut som torsdag så håper å slippe å vente så lenge. [emoji120]
Mener å ha fått med meg at du tilhører Rogaland, og da SUS som sykehus...? Jeg har veldig positiv opplevelse med å bli tatt seriøst der, men det forutsetter jo at du har henvisning fra legen. Dem har jo ø-hj. liste (gyn.pol), så er absolutt mulig med sjekk i løpet av dagen, så fremt en kan få henvisning.. Evt ring dit selv og hør med dem.
Kanskje jeg blander deg med noen andre, da beklager jeg det i tilfelle.. Og ikke meininga å stresse deg mer enn det du evt. allerede er, men er jo noe med å få avklaring på hva en skal forholde seg til. Ellers håper jeg blødninga roer seg, og at alt er bare vel.. <3
 
Blødde 3 ganger friskt blod før uke 25. Siste gang var uke 25 [emoji4] og han er en frisk og fin gutt på 3 år nå så MÅ ikke bety at det har gått galt [emoji173]
 
Ønsker å gi deg en god klem, og håper det kun er uskyldig <3 Ville bare nevne at jeg hadde blødninger etter uke 13 i forrige svangerskap og alt gikk helt fint :) Fikk og konstatert en blodansamling i livmoren dette svangerskapet som gav meg blødninger i uke 7, men dette var og helt ufarlig. Kan jo være du og har en blodansamling som tømmer seg litt?:) Ønsker deg uansett lykke til, og håper du får komme til ultralyd <3
 
Back
Topp