Blødning tidlig i svangerskapet

Kicks

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oppdaget i går kveld av det var litt rosa på papiret, gikk over til å bli litt småbrunlig med en gang til noen timer etterpå. Når jeg la meg og våknet var det helt blankt og borte. Er bare 4+1 i dag, men er 5.dagen med positiv test, og fargen på stimlene er det samme som i hele går.

Var hos legen i dag tidlig, som sa det kunne gå begge veier, trodde egentlig han skulle berolige meg litt mer.

I ettermiddag fikk jeg en ny episode med litt rosa på papiret, som er forsvunnet helt et par timer etterpå nå.

Jeg har lest om at det kan være vanlig i første trimester av svangerskapet, uten at det trenger å være noe farlig.
Har også lest en del solskinnshistorier fra gravide som har opplevd dette, men ønsker enda flere.
Kjenner jeg ikke helt klarer å roe meg ned..
Hvor bekymret trenger jeg å være for det verst tenkelige?
 
Jeg blødde endel med førstemann, både brunt, men også frisk! Nå har jeg ei jente på 2 år :) Mistet tvillinger i Juni, og da var det overhodet ingen tvil om at jeg mistet.. Så ville tatt utgangspunkt i at alt går bra, frem til en eventuelt større blødning :) Lykke til [emoji173]️
 
Jeg blødde litt, legen trodde det var på grunn av progesteronstøtten/skjøre slimhinner. Det gikk fint. Krysse fingrene for at det gjør det for deg også[emoji4]
 
Her gikk det dessverre ikke bra. Blødningen som en vanlig mens kom tirsdagen, og torsdagen kom det ut hiner og vev. Hcg fra mandag til onsdag var steget til 154, men torsdag ettermiddag var den 94. Så den sank ganske fort, og regner ikke med den gjorde det før de restene kom.

Etter snart 2 år med prøving, og dette har vært første graviditet og 2 førsøk med IVF blir man ganske utålmodig og oppgitt.. men vi gir oss jo ikke, og skal igang med nytt forsøk neste syklus.
 
Så utrolig leit at dere mistet.
de sier jo at det er bra at dere kom så langt ihvertfall og at det er positivt for videre forsøk at man først blir gravid, men det er en elendig trøst nå. Ta vare på hverandre.
 
Så leit....stor klem
 
Back
Topp