Blåmerker???

Jandia

Glad i forumet
Herreminhatt, våknet plutselig en morgen med den ene leggen FULL av blåmerker!!!
Hvaiallverden tenkte jeg... Hadde vært litt støl et par dager, men har ikke gjort noe, altså falt eller slått meg eller noe som helst... Annet enn utrolig krampe i leggen.

Og i går våknet jeg med blåmerker på den andre leggen også!!! HVA SKJER????
Ikke store merker, men maaaaaaaaange små...

Ser ikke veldig pent ut altså.

Noen som har forslag til hvorfor eller hva?
 
eeeek, hvordan har jeg klart det???
 
Vet hvordan du har det.[:)] Jeg er i mitt andre svangerskap men va helt lik i mitt første.
Legen sa at det er sprengte blodårer eller fremtredene bitte små blodkar...Pga. at belsatningen på bena begynner å bli større. HAr et kjempestort et på høgre ben som har vært likt nå i 4 mnd. Men det er ikke farlig. Ble anbefalt å ligge/sitte med bena høgt, men også ha en pute imellom bena nor jeg ligger på siden. Dette også for å forminske åreknuter... Og på meg forsvant det rett etter fødselen[:)]
 
ååå, takk for svar!!!
Da skal jeg sitte med bena høyt når jeg sitter heretter...

VIL IKKE HA ÅREKNUTER!!!!!!!!!!


Men, nå skal det jo sies at jeg før jeg ble gravid var ekstremt plaget med å få blåmerker overalt. Men da var det jo fordi jeg er litt vimsete av meg og at jeg faller/slår meg.... + at jeg jobber i ett yrke hvor man lett bumper borti noe...

MEN, har vært veldig forsiktig nå, så jeg har IKKE gjort noe for å få dem... hmm

Jaja, takk for svar.
 
eg har vert "plaga"med et etter fødselen eg..fikk i februar og siden juni ha reg jevnt hatt blåflekker....gjekk til legen med det og einaste de har funne ut hittil er at eg har jernmangel...
skal eg ver heilt ærleg eg hadde ein liten periode med rett og slett dødsangst...trudde det kunne ver leukemi...men de finn ingen ting! syns det er rart heile greia...
 
ugg, kreft!?? ugg....

Skal til jordmor på torsdag. Får høre om hun vet noe om dette...
Liker det jo ikke da.
 
Back
Topp