Bina prøver på nr 2

11 dpo.
Symptomene er de samme.
Ømme pupper. De er så ekstremt vonde. Og ta av bhen er virkelig et mareritt.
Murringer. Den er mer konstant nå. Og kjennes annerledes ut enn tr murring. Den er ikke like intens og vond som når tr kommer.
Kvalmen kommer nesten med en gang jeg har stått opp. Og den blir ikke noe bedre etter morgen kaffen.
Er ekstremt trøtt. Uansett hvor lenge jeg sover så er jeg veldig trøtt. Hele kroppen forteller meg at det er noe på gang men jeg nekter å lytte den har faktisk lurt meg før.
Frister veldig å ta en ny test nå. Men har kun to tester så er vel best å vente. Selv om jeg vet jeg ryker på en nå.
Nei jeg må ta en test. Klarer ikke vente. Så får jeg heller kjøpe en på apoteket om det skulle bli nødvendig. Nå er jeg så spent og redd samtidig.
 
Den var ikke mye spennende :(
3822c2ba1381021d71201179a04ee4f0
 
Noe rart med den testen. Den har en hvit strek etter den er tørr. Aldri sett før.
56bd25538c1dbb23187b914488c07f23
 
Ikke så mye som en strek å se i dag heller. Nå gir jeg seriøst opp. Nå vil jeg ikke mer.
 
der var stygge hurpe tr på plass :(
Må ha pottetette eggledere. håper jeg snart får operasjon til å sjekke ut dette og endo. lei av å vente.
 
Da var det på tide å avslutte dette kapitlet som prøver. Vi vil aldri kunne få det til på egenhånd. Så nå avsluttes denne dagboken, og for de som vil følge veien videre så finner dere meg og dagboken på assistert. Vært mange oppturer og nedturer siden vi bestemte oss for å prøve på søsken. Så nå håper jeg ivf går så d suser og at vi kan legge alt dette tunge og vonde med prøvingen helt bak oss. Kjennes ganske urettferdig at vi ikke har sjans til å få til dette selv. Men vi er i gode hender på Ullevål. Så nå er det bare å hive seg på Berg og dalbanen igjen og håpe på at vi ikke må igjennom alle tre forsøkene før spira sitter. :)
 
Back
Topp