Bilstolpose

Viogdu

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
Mailykke 2018
Dere som har kjøpt/tenkt å kjøpe bilstolpose, kjøper dere dun eller sommerpose?
 
Jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe eller ikke.
Fikk april-barn for 7 år siden og da hadde jeg en i fleece som jeg brukte en del helt i starten og på høsten.
Men har sett på den fra easygrow nå. Den er jo så lett og deilig. Blir sommerpose eventuelt
 
Jeg lurer veldig på om jeg skal kjøpe eller ikke.
Fikk april-barn for 7 år siden og da hadde jeg en i fleece som jeg brukte en del helt i starten og på høsten.
Men har sett på den fra easygrow nå. Den er jo så lett og deilig. Blir sommerpose eventuelt
Jeg har tenkt på samme, den ser så deilig ut. Kanskje bare kle han i ulldress i tillegg på vinteren, eller legge et teppe over :)
 
Har arvet en sånn mellomtykk pose :) Tar på ull om det blir for kaldt og dropper posen om det blir for varmt.
 
Kjøpte easygrow lite[emoji4]
 
Vi kjøpte dunpose. Skal bruke den fra høsten av, i sommer holder det med teppe på kalde dager :)
 
Fekk novemverbaby sist.. så da sydde eg sjølv eit slik teppe med flis, som eg hadde i stolen og kunne svøpe baby i når ho var komt på plass i sine ullklær. Funka fint. Lagde hette på den også [emoji1303]
 
Vi har dun fra sist (oktoberbaby). Hadde ikke kjøpt det nå. Like greit med tepper på sommerhalvåret tenker jeg.
 
Jeg hadde desember barn sist og hadde Ikke, så skal absolutt ikke ha til mai barn. Holder med ull og eventuelt teppe. Syntes det er lettere å ta av og regulere :smiley-angelic003
 
Har også vurdert bilstolpose. Synes Voksi Wrap virker genial! Men likte ikke fargen så godt, så har ikke kjøpt enda Noen andre som har sett den?
 
Har også vurdert bilstolpose. Synes Voksi Wrap virker genial! Men likte ikke fargen så godt, så har ikke kjøpt enda Noen andre som har sett den?
Screenshot_20180422-220815.png
Denne har jeg kjøpt. Ikke født ennå så kan ikke si noe om bruken. Men ville ikke hatt noe tykkere enn denne nå som det våres så hittil tilfreds ;)
 
Back
Topp