Bilstolpose?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Har dere kjøpt dette? Jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe eller ikke, usikker på om vi rekker å bruke den siden de ser så små ut.
 
Vi har ,men det er absolutt ikke noe jeg ikke hadde klart meg uten:) er veldig greit å bare kle på body å strømpebukse å sette mini i stolen på kalde dager,å åpne glidelåsen når vi er på butikken eller når vi kommer hjem å han enda sover. Men jaggu overlevde de 3 andre barna fint uten når de var baby:D
 
Har dere kjøpt dette? Jeg er så i tvil om jeg skal kjøpe eller ikke, usikker på om vi rekker å bruke den siden de ser så små ut.
Vi arvet en, har ikke brukt den enda! Men den kommer forhåpentligvis godt med utover høsten :happy:
 
Mini sitter veeeldig trangt i spedbarnsinnlegget nå, så kommer nok til å bytte innlegget ut med pose når vinteren kommer...
 
Vi har kjøpt brukt på finn! Er fantastisk, vi har brukt den litt, har vært noe kaldt på morgenen her! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har hatt det med de 2 andre som har vært januar og februar barn
 
Kjøper det nok snart (må isåfall ta ut spedbarnsinnlegget). Mest fordi vi bruker bilstolen mye hit og dit med vogna. Hadde jeg ikke gjort det så hadde jeg ikke giddi. Da varmer jeg heller opp bilen før vi setter oss inn
 
Altså, nå må jeg spørre, fordi jeg og samboer diskuterer om vi trenger eller ikke! Vi varmer alltid opp bilen før vi setter oss inn i den når d begynner å bli under 10 grader. Vi har 20 meter å gå fra dør til bil, og kommer da inn i en bil med 22 grader. Da kan vel vi bare slenge et pledd over mini de meterne til bilen? Sånn istede for å kjøpe en pose, og evt kle på han masse? Hva ville dere andre gjort? Evt hvilken bekledning?
 
Altså, nå må jeg spørre, fordi jeg og samboer diskuterer om vi trenger eller ikke! Vi varmer alltid opp bilen før vi setter oss inn i den når d begynner å bli under 10 grader. Vi har 20 meter å gå fra dør til bil, og kommer da inn i en bil med 22 grader. Da kan vel vi bare slenge et pledd over mini de meterne til bilen? Sånn istede for å kjøpe en pose, og evt kle på han masse? Hva ville dere andre gjort? Evt hvilken bekledning?
Da hadde jeg nok ikke giddet pose nei. Jeg varmer ikke opp bilen på forhånd så det er derfor jeg tenker at det kan være greit å ha. Mye lettere å bare åpne glidelåsen i en pose, enn å prøve å kle av to lag tøy med belter på osv.. og hun får beltene så mye tettere på kroppen i en pose. Jeg har også oppdaga at vognposen vi har kjøpt blir litt i største laget til bagen, så jeg håper at en bilstolpose vil passe litt bedre. Hun ligger stappa oppi vognposen nå, og det lover dårlig mtp vinteren og større baby!
 
Hadde til forrige som e født i januar, gullverdt! Bor i Finnmark så brukte den ut mai [emoji23]
 
Har ikke hatt det før, men har kjøpt nå. En sånn vår/sommer/høst pose. Tenker at det holder siden frøkna er så varm av seg [emoji4] det blir litt levering og henting av søsken på Div fritidsaktiviter og da vil jeg tro den er gull verdt [emoji5]
 
Sant skal sies at de skal IKKE ha på seg mye klær i en bilstol. Da mister beltene effekten fordi beltene er mye løsere enn de skal rundt kroppen. Men jeg slenger bare et varmt pledd over. Varmer opp bilen uansett. Mulig jeg kjøper fordi vi noen ganger går litt hit og dit med bilstolen på vogna
 
Vi lånte til eldste og har kjøpt den vi lånte da nå :) greit å ha, men ikke noe must. Kan bruke pledd og klær i stedet :)
 
Sant skal sies at de skal IKKE ha på seg mye klær i en bilstol. Da mister beltene effekten fordi beltene er mye løsere enn de skal rundt kroppen. Men jeg slenger bare et varmt pledd over. Varmer opp bilen uansett. Mulig jeg kjøper fordi vi noen ganger går litt hit og dit med bilstolen på vogna

Dette er helt riktig! Dette gjelder oss voksne også! Av med boblejakka før du tar på bilbeltet! Det kan være forskjellen på lettere skadd eller alvorlig skadd i en bilulykke. Og bilbeltet skal sitte på hoftekammen, her er det mange som har den høyere opp.
 
Har etter mellomste, brukte den masse til han, og kommer til å gjøre det nå også:)
 
Vi endte med å handle brukt på finn i går:happy: Jeg oppdaga at noen av posene til easygrow er 98cm lange så da bør den holde ei stund, hadde litt noia for å kjøpe nå og så er den for liten i januar/februar når den trengs mest. Mannen synes det er så styrete å kle på tøy og tepper for så å ta det av igjen, og jeg liker ikke at hun ikke får beltene tett på kroppen med tykkere tøy.. Jeg satser på at det var et godt kjøp som vi får god bruk for!
 
Vi arvet en, men det er ikke noe jeg ville brukt penger på ellers. Til eldste, før jeg arvet posen, brukte jeg vogndynen de kaldeste dagene.
 
Vi har arvet en, og testa den så vidt i dag. Den er veldig myk og deilig inni, og babyen har aldri før smilt fra øre til øre når hun ble satt i bilstolen i posen. Hun hater faktisk å bli spent fast i bilstolen, så dette var en helt ny verden. Blid og fornøyd! [emoji16]
 
Back
Topp