Bilder på sosiale medier

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Legger dere ut bilder av ungene på sosiale medier?

Her legger vi ut på fb, insta og snap.
Fb profilen min er lukket. Jeg har også valgt hvem som kan se bildene. På insta har jeg lukket profil. Og samme med snap - kun venner som kan se.
 
Veldig lite bilder å legge ut.. Endel deling på snap men da lukket og kun venner som kan se :)
 
Legger ut i ny og ne på FB og insta. Mannen gjør ikke det.
 
Legger dere ut bilder av ungene på sosiale medier?

Her legger vi ut på fb, insta og snap.
Fb profilen min er lukket. Jeg har også valgt hvem som kan se bildene. På insta har jeg lukket profil. Og samme med snap - kun venner som kan se.

Samme her :)
 
Legger dere ut bilder av ungene på sosiale medier?

Her legger vi ut på fb, insta og snap.
Fb profilen min er lukket. Jeg har også valgt hvem som kan se bildene. På insta har jeg lukket profil. Og samme med snap - kun venner som kan se.
Samme som her :)
 
Nei, veldig lite.
 
Legger ut litt på fb, snap og har vel 1 bilde av Rikke på insta. Men har skjult profil på insta, lukket profil på fb og er veldig kritisk til hvilke bilder jeg deler av barna mine
 
På snap er det mest til sambo, mamma og svigermor :p har nesten ingen venner på snap og bruker det lite. Bruker ikke insta, men jeg tror jeg har en konto :p det er ikke så ofte jeg legger ut bilder på fb, men det skjer. Mamma har vært ekstrem, hun fikk så hatten passet mange ganger før hun godtok at hun ikke fikk legge ut x antall bilder daglig.
 
På snap deler vi mest. Har kun kjentfolk der. På Instagram og Facebook deles bilder hvor ansiktet ikke vises (og ja jeg vet jeg har noen fra D var eldre der, men har såpass lukket profil at jeg ikke har styret med å slette.)
 
Legger ut noen få bilder på Facebook så familien får sett og nærmeste venner og insta men jeg har det lukket og snapp sender jeg bare til de aller nærmeste:)
 
Ja, over alt
 
Back
Topp