Bilder av testene våre

Tror jeg flytter inn her stille og forsiktig :) venter på bp svar fredag eller mandag :)
d3a4cc7d5b9a04d782bf70671e69dcee
ce09d71f525c44ea1f4afd60a4d66e43
 
:happy:
 

Vedlegg

  • DSC_0402 [29730] (2).JPG
    DSC_0402 [29730] (2).JPG
    547,7 KB · Visninger: 53
ImageUploadedByBV Forum1455173934.896861.jpg

Her er alle mine tester tatt tirsdag denne uka dagen før IKM. Helt tilfeldig at jeg ble å ta testen, så fikk meg litt sjokk når jeg kom ut av dusjen å så Ebay testen i midten med tydelig positiv strek :D . Løp for å hente den nederste og når den ble så sterk kjørte jeg like greit på med CBD i samme slengen. Rått :D
 
Vis vedlegget 161360

Her er alle mine tester tatt tirsdag denne uka dagen før IKM. Helt tilfeldig at jeg ble å ta testen, så fikk meg litt sjokk når jeg kom ut av dusjen å så Ebay testen i midten med tydelig positiv strek :D . Løp for å hente den nederste og når den ble så sterk kjørte jeg like greit på med CBD i samme slengen. Rått :D

Så gøy! Gratulerer!! :)
 
Vis vedlegget 161360

Her er alle mine tester tatt tirsdag denne uka dagen før IKM. Helt tilfeldig at jeg ble å ta testen, så fikk meg litt sjokk når jeg kom ut av dusjen å så Ebay testen i midten med tydelig positiv strek :D . Løp for å hente den nederste og når den ble så sterk kjørte jeg like greit på med CBD i samme slengen. Rått :D
Gratulerer :)
 
ImageUploadedByBV Forum1455284434.674213.jpg

Da gir jeg meg med testing og håper tidlig ultralyd på mandag går bra! Så ingenting der forrige uke, men han var positiv til at vi kan se noe på mandag :) og med den testen her må det da være noe inni der! :p
 
Vis vedlegget 161471 Siste testen i samlinga og jeg sier meg fornøyd! 5+3 idag :D
Så gøy! :D Her tror jeg det holder på å gå skeis.. Brunlig utflod i går, og i dag er det antydning til rødt.. Så vi får se om det tar seg opp eller om det går bra til over helga.. Skal kjøpe test over helga igjen for å se hvordan ståa er.
 
Så gøy! :D Her tror jeg det holder på å gå skeis.. Brunlig utflod i går, og i dag er det antydning til rødt.. Så vi får se om det tar seg opp eller om det går bra til over helga.. Skal kjøpe test over helga igjen for å se hvordan ståa er.

Neinei! Det er nødt til å gå bra! Det er mange som blør litt iløpet av svangerskapet, så her er det bare å holde håpet oppe! Er sikkert bare en uskyldig blødning! Jeg har troa :Heartred
 
Back
Topp