Bilder av testene våre!

ImageUploadedByBV Forum1444918140.383331.jpg
Min første test mandag ettermiddag

Og dagens morgen test
ImageUploadedByBV Forum1444918163.535753.jpg

Tror jeg er ferdig med testing jeg :)
 
cf0fc9f3b84dd1d94aae59484d907c71
 
Den øverste er testen fra idag og den andre er fra tirsdag
 

Vedlegg

  • 1445285170814.jpg
    1445285170814.jpg
    64,5 KB · Visninger: 44
ImageUploadedByBV Forum1445286687.419127.jpg

ImageUploadedByBV Forum1445286719.466583.jpg
Den første ble tatt på lørdag, den andre ble tatt idag :) aner ikke hvor langt jeg er på vei pga ustabil syklus
 
Test på IKM. Vet ikke helt hvor mange dager dpo, men tipper mellom 11 og 14
 

Vedlegg

  • DSC_5077.JPG
    DSC_5077.JPG
    849,8 KB · Visninger: 49
12143293_422513984614081_4917695753309111884_n.jpg

sånn så testen min ut med lille N når jeg var 5+6 og i følge menstermin er jeg 5+5 idag. kjempefornøyd og det begynner å gå opp for meg at jeg skal bli mamma igjen <3
 
Jeg ble så forfjamset av den første testen at jeg ikke engang tenkte på å ta bilde! :wideyed:

Vi har mange i vennekretsen som har strevd i årevis (noen med hell, andre uten, dessverre), så vi var forberedt på at dette kan ta tid. Jeg slutta på pillen, hadde et par ustabile måneder før jeg regnet frem ca dato for EL. Vi hadde en herlig par-weekend, og allerede en uke etter fikk jeg sterke symptomer (kvalm, ømme bryster, kanskje festeblødning?). Tenkte at det kan jo ha med den ustabile syklusen å gjøre, men vi kan jo sjekke i tilfelle. Bestilte 10pk tester, siden jeg trodde det skulle bli litt prøving og feiling (sikkert ikke alene om det). Tok første test, hoppa i dusjen, og leste av etterpå: Bare en svak stripe med utslag. Jaja, da var det bare falsk alarm. ...Eller? Hva sto det egentlig i bruksanvisningen?

Med dryppende vått hår og bankende hjerte rusler jeg inn på stua og slår på PCn. "Beklager kjære, jeg tror den er negativ, men jeg skal dobbeltsjekke bruksanvisningen først" Sikkert lurt å gjøre før man tester, ja.

*Lese, lese, lese* :bookworm: "OJ!" ...

"Hva er det?!"

"Jeg skal bare sjekke en til..." Hvorpå mannen følger etter inn på badet, og med nærmest tysk presisjon passer på at jeg gjør alt riktig ihht bruksanvisningen, og jaggu blir det et lite utslag på den også. "Kjære, du er gravid!" o_O

Tok en ny test etter et par dager, og et par dager etter der igjen... (med en 10-pk blir det lett overforbruk av testing). Og utslagsstreken ble bare sterkere og sterkere.

Så dette er min 4+6, eller hva man kaller det? Dette er første gang for meg, så jeg har ikke lært meg alle begrepene enda. :)

Heldige oss! :D

Nå får vi bare håpe at det ikke skjer noe tull før 12.uke.

Noen andre som er skyldige i overtesting, bare for å være heeeelt sikker? ;)
 

Vedlegg

  • Test.png
    Test.png
    100,6 KB · Visninger: 69
Jeg ble så forfjamset av den første testen at jeg ikke engang tenkte på å ta bilde! :wideyed:

Vi har mange i vennekretsen som har strevd i årevis (noen med hell, andre uten, dessverre), så vi var forberedt på at dette kan ta tid. Jeg slutta på pillen, hadde et par ustabile måneder før jeg regnet frem ca dato for EL. Vi hadde en herlig par-weekend, og allerede en uke etter fikk jeg sterke symptomer (kvalm, ømme bryster, kanskje festeblødning?). Tenkte at det kan jo ha med den ustabile syklusen å gjøre, men vi kan jo sjekke i tilfelle. Bestilte 10pk tester, siden jeg trodde det skulle bli litt prøving og feiling (sikkert ikke alene om det). Tok første test, hoppa i dusjen, og leste av etterpå: Bare en svak stripe med utslag. Jaja, da var det bare falsk alarm. ...Eller? Hva sto det egentlig i bruksanvisningen?

Med dryppende vått hår og bankende hjerte rusler jeg inn på stua og slår på PCn. "Beklager kjære, jeg tror den er negativ, men jeg skal dobbeltsjekke bruksanvisningen først" Sikkert lurt å gjøre før man tester, ja.

*Lese, lese, lese* :bookworm: "OJ!" ...

"Hva er det?!"

"Jeg skal bare sjekke en til..." Hvorpå mannen følger etter inn på badet, og med nærmest tysk presisjon passer på at jeg gjør alt riktig ihht bruksanvisningen, og jaggu blir det et lite utslag på den også. "Kjære, du er gravid!" o_O

Tok en ny test etter et par dager, og et par dager etter der igjen... (med en 10-pk blir det lett overforbruk av testing). Og utslagsstreken ble bare sterkere og sterkere.

Så dette er min 4+6, eller hva man kaller det? Dette er første gang for meg, så jeg har ikke lært meg alle begrepene enda. :)

Heldige oss! :D

Nå får vi bare håpe at det ikke skjer noe tull før 12.uke.

Noen andre som er skyldige i overtesting, bare for å være heeeelt sikker? ;)
Jeg, men testen blir ikke sterkere :p måtte ta en idag og nå venter jeg på gode nyheter fra gyn om hcg ❤️
 
Forrige gang jeg gikk gravid var jeg testoman, og til min store fortvilelse ble testene plutselig svakere (rundt uke 8 tror jeg?) Søkte litt rundt på nett og fant en sak som fortalte at testene faktisk blir svakere når hcg-nivået kommer over et visst nivå. Hvis man da vanner ut urinen i en kopp, så blir testen sterkere igjen! :)
 
Det var den siste eg tok 4+5. Trenger vel ikke teste noe mer nå tenker jeg :) Er 5+2 idag.
 

Vedlegg

  • 20151023_210805.jpg
    20151023_210805.jpg
    782,5 KB · Visninger: 69
Back
Topp