Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tvil om du er gravid engang, og tipper du er vertfall i uke fem for å få en så sterk mens, hilsen testomanEr det en egen tråd her for bilder av tester? Så det i ei anna gruppe.
Jeg forventa mens i dag, tok test i går som ble positiv. Måtte la den ligge for måtte få barna ut av døra- etter ca 30 min så den sånn ut.
Ikke tvil om du er gravid engang, og tipper du er vertfall i uke fem for å få en så sterk mens, hilsen testoman
Når du har så positiv test så kan du ta når som helst på døgnet! Jeg fikk ikke så positiv test før mange dager etter ikm og det var etter 20 min! Ta en cbdigital, jeg lover du er gravid, gratulerer så masseJeg har vært så engstelig, så det var godt å høre. Aldri "testa" før. Alltid tatt en test og that's it. Visste det ei uke før med både minstemann og spiren i magen, så er kanskje bare sånn kroppen min er. Har en del smerter på kvelden, men det er ligamentene tenker jeg. Puppene er så ømme at jeg kjente de var ømme i dag m bh på.
Bør man alltid teste om morgenen? Og jeg flyr på do hele tida. Vil ikke gå samlet urin mer enn ca 4, max 5 timer til i morgen tidlig tenker jeg. Vil da CB gi rett resultat?
Badass! Haha jeg kan ta 5 tester samme dag bare fordi det er gøy å få to strekerFøler at det ikke er noen vits å dra lange veien inn til apoteket for å kjøpe test når mensen er forsinket og alle gravid symptomene er på plass likevel. I hvertfall hvis man har vært gravid før da vet man liksom. Så null testing på meg. Testet ikke sist heller.
Badass! Haha jeg kan ta 5 tester samme dag bare fordi det er gøy å få to streker