Bilde av tester?

Bkno1409372

Betatt av forumet
Er det en egen tråd her for bilder av tester? Så det i ei anna gruppe.

Jeg forventa mens i dag, tok test i går som ble positiv. Måtte la den ligge for måtte få barna ut av døra- etter ca 30 min så den sånn ut.
 

Vedlegg

  • WP_20141020_08_30_55_Pro.jpg
    WP_20141020_08_30_55_Pro.jpg
    259,7 KB · Visninger: 277
Jeg forventer mens på torsdag og tok en test søndag morgen, mandag morgen og ettermiddag og i dag, streken er veldig svak, men syntes i løpet av 5 minutter. Jeg går å er veldig redd for at det ikke er positiv allikevel :( din er hvertfall veldig sterk da, selv om det er etter 30min
 
Jeg fikk veldig svak strek som kom etter 3 min ca. Da så jeg at den var positiv. Skulle ha mens i dag så tenkte å kjøpe en CB med ukesindikator. Siden jeg har 35 dager mellom hver mens og el på dag 19-20, så regner jeg med termin ca 29.6 i steden for 23.6. Blir alltid satt tilbake på ordinær ul.

men er ikke svakt positiv positivt resultat? Har sett bilde av mange tester her inne som er svakere enn min var etter 5 min. Tok en i natt for greide ikke vente til i dag morges. Veldig veldig svakt positiv selv etter å ha drukket en del vann i går kveld.
 
Jeg håper det assa. Er det hcg tilstede så er man jo gravid, bare litt tidlig enda så det ikke er så høyt nivå av det enda
 
Er det en egen tråd her for bilder av tester? Så det i ei anna gruppe.

Jeg forventa mens i dag, tok test i går som ble positiv. Måtte la den ligge for måtte få barna ut av døra- etter ca 30 min så den sånn ut.
Ikke tvil om du er gravid engang, og tipper du er vertfall i uke fem for å få en så sterk mens, hilsen testoman :)
 
Ikke tvil om du er gravid engang, og tipper du er vertfall i uke fem for å få en så sterk mens, hilsen testoman :)

Jeg har vært så engstelig, så det var godt å høre. Aldri "testa" før. Alltid tatt en test og that's it. Visste det ei uke før med både minstemann og spiren i magen, så er kanskje bare sånn kroppen min er. Har en del smerter på kvelden, men det er ligamentene tenker jeg. Puppene er så ømme at jeg kjente de var ømme i dag m bh på.

Bør man alltid teste om morgenen? Og jeg flyr på do hele tida. Vil ikke gå samlet urin mer enn ca 4, max 5 timer til i morgen tidlig tenker jeg. Vil da CB gi rett resultat?
 
Okey, snkk om tåke.
Jeg skulle poste denne i juni 2015.
Kan fort få termin 1.7, men foreløpig er den 29.6, så beklager så mye at jeg posta i feil forum!
 
Dette er morgenens resultat:
Siden mannen var bortreist fra 6.10 (min el dag), så er det vel rett? Det som er teit m sånne tester er jo at nå ble jeg bekymra for for lite HCG i urinen... Kommer jeg vel over i juli-klubben allikevel :)
 

Vedlegg

  • WP_20141022_06_43_10_Pro.jpg
    WP_20141022_06_43_10_Pro.jpg
    77,3 KB · Visninger: 197
Jeg har vært så engstelig, så det var godt å høre. Aldri "testa" før. Alltid tatt en test og that's it. Visste det ei uke før med både minstemann og spiren i magen, så er kanskje bare sånn kroppen min er. Har en del smerter på kvelden, men det er ligamentene tenker jeg. Puppene er så ømme at jeg kjente de var ømme i dag m bh på.

Bør man alltid teste om morgenen? Og jeg flyr på do hele tida. Vil ikke gå samlet urin mer enn ca 4, max 5 timer til i morgen tidlig tenker jeg. Vil da CB gi rett resultat?
Når du har så positiv test så kan du ta når som helst på døgnet! Jeg fikk ikke så positiv test før mange dager etter ikm og det var etter 20 min! Ta en cbdigital, jeg lover du er gravid, gratulerer så masse :) :) :)
 
Føler at det ikke er noen vits å dra lange veien inn til apoteket for å kjøpe test når mensen er forsinket og alle gravid symptomene er på plass likevel. I hvertfall hvis man har vært gravid før da vet man liksom. Så null testing på meg. :p Testet ikke sist heller. :cool:
 
Føler at det ikke er noen vits å dra lange veien inn til apoteket for å kjøpe test når mensen er forsinket og alle gravid symptomene er på plass likevel. I hvertfall hvis man har vært gravid før da vet man liksom. Så null testing på meg. :p Testet ikke sist heller. :cool:
Badass! Haha jeg kan ta 5 tester samme dag bare fordi det er gøy å få to streker :oops:
 
ImageUploadedByBV Forum1414225389.527392.jpg

11DPO

ImageUploadedByBV Forum1414225407.499999.jpg

12DPO
 
Badass! Haha jeg kan ta 5 tester samme dag bare fordi det er gøy å få to streker :oops:

Brukt ALT for mye penger på tester i helgen, fordi jeg ikke klarer å stole på de :p
 
Back
Topp