bikinilinje og barbering

ladyline

Blir kjent med forumet
Jeg kjøpte meg sånn veet intimbarberingskrem. På pakningsvedlegget står det til bikinilinjen. Lenger ned står det "må ikke brukes på intime områder"... HÆÆ?? E ikke bikinilinjen intim område da?? Hva menes det? Må det ikke komme i kontakt med f.eks kjønnslepper?? Nei da tør æ ikke å prøve..
 
jeg bruker det over det hele, fungerer fint![:)]
men prøv deg litt fram, er ikke så gøy hvis du skulle reagere på det og bli veldig sår [&:]
 
Prøv deg litt frem så du vet du ikke reagerer men jeg har brukt det på nesten hele.
 
Jeg bruker det over hele og det går bra. Men prøvde meg gradvis frem for sikkerhets skyld. (leste det samme som deg og ble også forvirret..)
 
[:)]bruker lady shaver jeg, funker i dusjen også..[:)]
 
Det er enkelte som har fått brannsår pga weet... og bikinilinjen er igrunn ikke på hele..
 
ORIGINAL: Teddy81

stalltips til alle sammen: voksing er MYE bedre! kommer mindre hår etterhvert, og tar masse lengre tid før det vokser ut! jeg er hudpleier og har gjort det i flere år! ANBEFALES!!!!  

 
Det eneste problemet med voksing hvis man har shavet lenge er at det gjør inn i havet vondt!! [:D]
En myk overgang med hårfjerningskrem i noen måneder først og SÅ voksing er heller å anbefale, da er det ikke såååå ille.. Selv om voksing er AU! [:)][:)]
 
Jeg pr;vde det over hele og jeg hadde kjempe vondt etterpa[:'(], reagerte nok paa den tror jeg.[:o]
Klarte ikke aa sitte skikkelig paa ett par dager[:@][:@]
 
hmm... kordn klarer dere som er gravid å ta intimt? [8|] ser jo ingenting der... å virker så håplaust å fomle i mørket... 
 
Veet intimbarbering, hvor kjøper dere den??
 
Har brukt den lenge.. Bruker den også på leggene jeg da.. Eneste hårfjerningskremen jeg har funnet som virker... Ingen av de andre fra Veet har funket. Blir bare rød og irrotert..
 
Men nå finner jeg den ingensted lenger......???
 
Enig med deg, finner den nesten ingen plass lenger. Men jeg var en tur på spar kjøp, der hadde de[:D]
 
Er vel bare å bruke speil det da...
Er overvektig, og da er det ikke så greit å bare se nedover...[:)]
 
Brazilliansk voksing synes jeg er grusomt vondt, og hun som gjorde det på meg var ikke flink (måtte ordne resten selv hjemme)
Dessuten er det mye mer intimt enn hos gynekologen.
 
ORIGINAL: lillmammy

hmm... kordn klarer dere som er gravid å ta intimt? [8|] ser jo ingenting der... å virker så håplaust å fomle i mørket... 

 
 
fomle fomle... må bare føle seg fram.... selv om det ikke blir like mye barbert her som det pleier.... også for at det klør noe helt forferdelig når det vokser ut iigjen!!
 
Back
Topp