Bidronninggele

*Mistaldrihåpet*

<3 Julie <3
Assistert-jentene
Leser litt om dette nå, har ikke prøvd så mye alternativt!
Det står at det kan bedre kvaliteten på eggene!

Noen som har erfaringer med det under forsøk? Eller kanskje man ikke bør ta det...[emoji848]
 
Ikke ta det under forsøk, kun i naturlig syklus. E-vitamin i supersterk dose (gigakapsler som fås på apotek, spør i kassa, har det ikke framme i butikken) er bra for eggkvaliteten og den kan du ta under forsøk! Funka her på 3. IVF.
 
Ikke ta det under forsøk, kun i naturlig syklus. E-vitamin i supersterk dose (gigakapsler som fås på apotek, spør i kassa, har det ikke framme i butikken) er bra for eggkvaliteten og den kan du ta under forsøk! Funka her på 3. IVF.

Ok! Jeg får prøve å de hvordan det går denne gangen først. Er redd for å rote det til :)
 
Æ har tatt bidronninggele under noen av mine forsøk. Har fått mest egg ut når æ har brukt d. Gravid nu for andre gang.


Så spennende! Leste et sted på frøyaklinikken at det gikk an, men ingen erfaringer!

Jeg får prøve å de hvordan det går denne gangen først. Er redd for å rote det til :) selv om jeg bare har en sjanse, så vil jeg jo at det skal bli så bra som mulig :)
 
Ok! Jeg får prøve å de hvordan det går denne gangen først. Er redd for å rote det til :)

Akkurat det var jeg og, så jeg droppa bidronninggele etter råd fra homeopat. Men den store dosen med e-vitamin kunne jeg visst trygt ta. Gikk i alle fall fint det, fikk plutselig veldig god eggkvalitet for første gang (var 3. IVF-forsøk) og beviset ligger her på armen min nå [emoji4] Masse lykke til!
 
Akkurat det var jeg og, så jeg droppa bidronninggele etter råd fra homeopat. Men den store dosen med e-vitamin kunne jeg visst trygt ta. Gikk i alle fall fint det, fikk plutselig veldig god eggkvalitet for første gang (var 3. IVF-forsøk) og beviset ligger her på armen min nå [emoji4] Masse lykke til!

Akkurat! Ja, jeg får prøve som det er nå.. og så får jeg prøve alt annet om det ikke går denne gangen! :)

Har du dårlig eggkvalitet? Jeg har visst det tror jeg(har ikke fått så gode forklaringer, men har googlet meg frem til det selv), bare at jeg har en dårlig verdi(FSH)! Kan jeg spørre hvordan du vet at eggkvaliteten er/har vært dårlig?
 
Akkurat! Ja, jeg får prøve som det er nå.. og så får jeg prøve alt annet om det ikke går denne gangen! :)

Har du dårlig eggkvalitet? Jeg har visst det tror jeg(har ikke fått så gode forklaringer, men har googlet meg frem til det selv), bare at jeg har en dårlig verdi(FSH)! Kan jeg spørre hvordan du vet at eggkvaliteten er/har vært dårlig?

Ifølge fsh skulle kvaliteten være god og fikk ok egg de to første gangene (med fragmenteringer men gode nok til innsett) men ikke toppkvalitet som jeg fikk på siste.

Vet fortsatt ikke hvorfor vi trengte IVF i det hele tatt, var uforklarlig her. Nå vet jeg ikke hva din FSH er, men jeg har sett flere med verdier i grenseland som får det til. Tror kvaliteten kan variere veldig fra syklus til syklus og, så man kan ha litt uflaks/flaks i forhold til forsøk. Nok en grunn til å legge et eventuelt dårlig forsøk bak seg og se fram mot neste. Lurt å bare ha ro rundt det forsøket du skal ha nå. Er utenfor din kontroll, bare å la det stå til og holde håpet oppe! [emoji4]
 
Back
Topp