BH til dobbeltpumpe

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Lillerose, 12 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Jeg har kjøpt dobbeltpumpe fra Medela, da jeg sleit veldig med ammingen sist og måtte pumpe mye. Det jeg lurer på er om jeg må kjøpe sånn spesial-BH for å holde traktene på plass? Syns det er så dyrt. Noen som har erfaring med å klippe hull i en vanlig amme-bh, funker det like greit? Kjekt å ha hvertfall en hånd fri tenker jeg.

2. Aninee Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Januarlykke 2016

Viss du har en th-shirte bh kan du klippe i den tror den er mer stødig å holde pumpene på plass

• Liker Liker x 1
  3. VictoriaH Ventende August 2018

Jeg bare putter de inni vanlig BH jeg, fungerer fint her de siste 6 ukene :)

• Liker Liker x 1
  4. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Altså uten å ha lagd hull i bh'en? Får du traktene til å sitte skikkelig da? Tenker liksom at det må noe sånt her til, men at jeg klipper hull selv da:

• Liker Liker x 1
  5. Tiril123 Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ ❤ Juliskattene 2018 ❤

• Liker Liker x 1
  6. VictoriaH Ventende August 2018

Uten å klippe ja (se bildet). Fungerer med nesten alle ammeBH jeg har (ikke de i myk bomull fra Boob).

9A821D31-3156-4A26-A93C-98D81993DA6C.jpeg

Her sitter jeg rett opp og ned, traktene er helt på plass som de skal. For å få pumpet mens jeg holder frøkna (hun har/hadde masse ledninger + blir matet med sonde) så fester jeg de slik. Og pumper jo fort 3 timer om dagen nå..

7. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Så bra ,dette så jo veldig greit ut! Takk for forklaring og bilde! Har en amme-bh jeg tror vil funke veldig bra på den måten du viser :)

8. Lillerose Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Februarlykke 2016

Del denne siden