Bh 24/7

Trampina

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
Altså, går dere også med ammebh hele tiden? Utenom når dere dusjer? For det gjør nemmelig jeg.
Synes det begynner å bli irriterende, men om jeg tar av bh’n lekker jeg jo Jeg kan jo ikke gå med bh 24/7 i hele ammeperioden [emoji848][emoji15]
Eller er det helt normalt??? Hva gjør dere?? [emoji5]
 
Sov uten i natt, digg [emoji4] og praktisk når eg var trøtt i morges, bare vippe Marie ut av nestet og kople på puppen...første gang sida sykehuset vi har fått til liggende amming [emoji106][emoji4]
 
Ammesinglet kan frigjøre dem litt, men allikevel ha plass til innlegg. ;)
 
Nah, det er en av "gledene" ved dårlig produksjon - trenger ikke gå med bh. Så det gjør jeg bare når jeg skal ut blant folk [emoji23]

Truse derimot, dét er jeg lei det! Måtte den forbaska renselsen gi seg snart..!

Hilsen semi-naturisten [emoji16]
 
Nah, det er en av "gledene" ved dårlig produksjon - trenger ikke gå med bh. Så det gjør jeg bare når jeg skal ut blant folk [emoji23]

Truse derimot, dét er jeg lei det! Måtte den forbaska renselsen gi seg snart..!

Hilsen semi-naturisten [emoji16]

Ja veldig lei av å gå med truse og bind.. blir jo så klam etterhvert. Også redd for å få sopp. :/ Men det går vel bra. Skifter bind flere ganger om dagen og helst en dusj om dagen.
 
Ja veldig lei av å gå med truse og bind.. blir jo så klam etterhvert. Også redd for å få sopp. :/ Men det går vel bra. Skifter bind flere ganger om dagen og helst en dusj om dagen.

Prøv tøybind, det kan hjelpe. :)
 
Sniker fra september. Jeg har sånne mjuke gode bher fra Lindex. De er behagelig å ha på seg døgnet rundt :)
 
Bruker bh 24/7 her og ja. Riktignok myk bh så merker ikke så stort, men hadde vært digg uten en gang i blant, men da må jeg hel skifte [emoji23]
 
Bruker bh om dagen og amme-singlet om natta. Men blir jo nesten det samme :p
 
Har alt for mye produksjon, så må bruke bh 24/7.
Men har de mjuke fra h&m - de frigjør litt.

Gikk mye uten bh før graviditeten. Men begynte å lekke ganske mye etter 4. Mnd i svangerskapet.

Men er litt lei av å gå med BH - og ikke minst de ammeinnleggene man må bytte hele tiden :shifty:
 
Går med amme-bh fra Change på dagen. Den gir god støtte der det trengs. Sover med amme-bh fra Lindex på natten. Den gir omtrent ingen støtte, men holder ammeinnleggene på plass (hvis ikke jeg vrir og snur meg for mye), og den merker jeg ikke så mye til. Prøver å dille litt rundt uten noe før og etter dusjing. Er ganske lei bh allerede!
 
Har alt for mye produksjon, så må bruke bh 24/7.
Men har de mjuke fra h&m - de frigjør litt.

Gikk mye uten bh før graviditeten. Men begynte å lekke ganske mye etter 4. Mnd i svangerskapet.

Men er litt lei av å gå med BH - og ikke minst de ammeinnleggene man må bytte hele tiden :shifty:
Sure ammeinnlegg [emoji57]

Andre som har flerbruksammeinnlegg? Ull/absorberende?
Har noen, men de lukter surt også etter vask, tips noen?
 
Sure ammeinnlegg [emoji57]

Andre som har flerbruksammeinnlegg? Ull/absorberende?
Har noen, men de lukter surt også etter vask, tips noen?

Kjøpte noen på wish men synes det er ekkelt å bruke samme innlegg over tid. Bruker noen fra rema 1000 men må bytte hele tiden. De innlegga som man fikk fra en av babypakkene (kanskje apoteket) hadde noen innlegg fra Avent, de var ganske bra.
 
Sure ammeinnlegg [emoji57]

Andre som har flerbruksammeinnlegg? Ull/absorberende?
Har noen, men de lukter surt også etter vask, tips noen?

Jeg bruker 1 lag bambus og 1 lag ull. Så nettopp tips om hvordan få rengjort ullinnlegg, kokes i gryte med litt eddik i. Så det skal testes. :)
 
Forøvrig bruker jeg ammesinglet fra h&m og ammeinnlegg. Det er ganske komfy å gå med. Men ja, blir litt lei av å aldri kunne gå uten, menmen, det er sjarmen med babyer. Det går over :)
 
Back
Topp