betyr penis størelsen noe?

størrelse har litt å si :p
for liten, 13 -, eller for stor 19+ er ikke godt. for liten er kjedelig og kjenner nesten ingenting. for stor kan være litt vondt og ubehagelig. men midt i mellom der, 13 og 19, og som kan det å tenne en jente, da har man det godt. ;)
 
Til en viss grad spiller det vel en rolle selvfølgelig ;-)
Selv foretrekker jeg ca 17cm med litt tykkelse :p
 
Størrelsen har jo noe å si, men det spørs helt hvordan man bruker den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det vil jeg si. Men må kunne klare å bruke utstyret godt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det har en del og si ja... trenger ikke svææææær... men første jeg hadde sex med skrøyt veldig over utstyret sitt, og fikk høre han var så flink og blablabla, tipper penisen hans var sånn 7 cm i erigert tilstand, kjente ingen verdens ting... og den datt ut hele tiden... tynn var den også... fysj...angrer meg skikkelig..

sambo har ikke suuuuper svær han heller, rundt gjennomsnittet, og det er helt perfekt :) og han er veldig flink til å "bruke" den også ;-)
 
Ca 14 til 17 cm, og passe tykkelse. Men, det hjelper lite med "perfekt penis" hvis mannen absolutt ikke vet hvordan å bruke verken den eller resten av kroppen!
 
Før jeg møtte mannen min, ville jeg sagt nei. Men etter første natt med mannfolket mitt, så er jeg helt klar på at størrelsen teller! Har vært borti det meste av størrelser, og de bittesmå merker jeg virkelig ikke, men den litt større varianten er jo fantastisk! Både lengde og tykkelse som fyller godt.
 
Synes det har en del å si..
Men er jo også viktig at dem får til å bruke den :p
-mannen min sin er 22 cm, og passe tykk. Perfekt :D :p
 
Før ville jeg sagt nei, nå som jeg er sammen med en som er virkelig Vellutstyrt så må jeg virkelig si JA!
 
Nei, ikke mer enn 17 cm (da blir det vondt) liker helst mediumstørrelse pga jeg er ganske trang og vil helst være trang hele livet. Så har mannen stor penis får han finne noen andre å ha sex med :) jeg vil ikke utvide underlivet for det. Aldri i livet. 13-17 cm er perfekt. Men syns tykkelse teller mer enn lengden:)
 
Last edited by a moderator:
Bittesmå peniser gir meg overhode ingen gleder. Æsj å fy....
Samtidig er det temmelig håpløst med en normal ti stor penis om man ikke klarer bruke den, tar ofte kontrollen om den andre er tafatt og håpløs i sengen men om de kommer for fort er det lite å gjøre med det, desverre....
 
Ja størrelse har noe å si! Mannen min har den beste å fineste penisen jeg har sett, har ikke nøyaktig mål men han er hvertfall 20 cm og over gjennomsnittet tykk:)
 
Så lenge den er stor nok til at man kjenner at den er på innsiden er jeg fornøyd.
 
Størrelse har masse å si :) bare tull å si imot det. Kjipt å suge/runke en lille finger. Liker å bruke to hender når jeg koser med utstyret til mannen:)

Men også viktig å kunne bruke den, hjelper ikke å ha stor penis når du ikke kan drive den ;)
 
Til en viss grad har det noe å si ja... Hjelper ikke om man er flink med alt annet; hvis pjokken er på str. med en babymais liksom...

★☆★duppedingsen★☆★
 
Ja, har vært borti både for liten og for stor. Med liten merka eg jo ingenting, og med stor gjorde det bare vondt. Samboer er eg heldigvis veldig fornøyd med. :)
 
Back
Topp