Beste regntøyet til barn

Jeg synes hel regndress er best til bleiebarn, men til de som ikke bruker bleie har jeg vært fornøyd med regntøyet fra ellos jeg:)
 
Er veldig fornøyd med kattnakken og didrikson :)
 
Helly Hansen Voss. Billig og veldig bra. Ikke noe motesak eller liknende, bare et godt, tradisjonelt regntøy.
 
Super fornøyd med kattnakken sitt regntøy. Veldig slitesterk og tåler at ungen er ute i regnet i flere timer. Har vært litt uheldig med ticket to heaven da det ikke holder skikkelig tett. Ellers har Helly Hansen regntøy fungert veldig bra. :)
 
Jeg sammenligner og tenker det meste er bedre enn det jeg hadde selv på 90-tallet:p

har vært fornøyd med alt vi har hatt, reima, didrikson, Lindberg, celavi, kappahl til nå. Og reflex.

Det jeg ser på er at det er passe tykt uten å bli stivt, også liker jeg godt fleecefor men skjønner jo at man har på de tøy under også! At det er strikk eller stramming rundt håndledd og ankler. Foretrekker selebukse eller dress til de minste:)
 
Har ikke kommet over noe dårlig regntøy enda, jeg.

Vært innom nameit, lindex, kappahl, celavi, lindeberg, didriksons... :) Bare å kjøpe!
 
flere synspunkter?
 
Har brukt reflex to-delt fram til de var ferdig med str 128, etter det har De kun hatt Gore-tex.
Lurer på om vi skal droppe regntøy denne gangen og kun ha Gore-tex til minstemann
 
Last edited:
Back
Topp