Beste og verste kjøp?

M

Moderator Stine

Guest
Hva var ditt beste utstyrskjøp? og det verste?
 
HER er jeg veldig glad for babygymen som jeg kan sette han fra meg i når jeg dusjer, er på do etc.
Ammeputa ble brukt kun en gang
 
Beste kjøp er senga. Troll bedside crib.
Verste er bilstoladapter til vogn.
 
Cozyfix ammepute er nok det beste kjøpet:)
 
beste kjøp er vogna, baby jogger city elite. Vet egentlig ikke hva verste kjøp er.
 
Må den byttes ut tidlig ?

Senga?
Hun er 6 mnd og bruker den enda og hun har fortsatt god plass. Men må ta opp grinda når de begynner å rulle og den må byttes ut når de begynner å reise seg og det er vel ikke så veldig lenge til :)
Ser for meg at hun må ha ny seng iløpet av en mnd tid.
Men den har vært veldig verdt det!!
 
Jeg har egentlig mange gode kjøp, ting som er helt fantastiske i hverdagen. Verandavogna (siden hun ikke kan stå nede i første etasje uten tilsyn på duppene), ammeputa, voksipose, nøstebarn-dress... Ah, det er så mye jeg ikke klarer meg uten!

Dårlige kjøp - sovepose, hun nekter å sove på siden. Spedbarnsinnlegg til badebaljen.
 
Har hatt mange gode kjøp og ting jeg ikke hadde klart med uten. Men vil si det aller beste var uroen med musikk og lys. Dårligste- lekegrind.
 
Beste: Bedside crib :). Hadde ikke hatt plass til vanlig sprinkelseng på vårt rom. Og bæresjalet :) Brystpumpe hadde jeg heller ikke klart meg uten

Verste: Heldigvis ikke kjøpt nytt, men bilstoladapter til vogna har vi aldri brukt. Ikke spedbarnting til badebalje heller
 
Beste kjøp er brio happy duo vogna :)

Dummeste på være ammeputa jeg brukte en gang.
 
Beste er nok voksi move, elsket den!
Verste var nok alle de søte kjolene og snekkerbuksene som var kjempe upraktisk på små babyer!
 
Åh, det er så mye vi ikke hadde klart oss uten, som bilstolposen, bedside crib, vogna såklart (brio smile, veldig fornøyd), brystpumpa osv.

Det vi ikke har hatt bruk for er bleiebøtta! Den fikk vi riktignok gratis, men men:p
Ellers har vi klart å holde oss unna mange bomkjøp ;)
 
Stokke tripp trapp stol med new born set :D og babynest er de beste kjøpene :)
 
Beste kjøp:
*Maxi cosi med base. Har du eigen bil og drar hyppig på tur så vil du ha det. Er berre komlete utan. Mannen er kjempefornøgd med det han også.:-D
*bilstolposen. Syns det er bra at han kan sitte sikkert utan å fryse. Med for mykje klede mellom sele og baby kan det jo føre til for dårleg sikring.
*vognposen. Har dessverre ikkje brukt den og vogna så mykje, men er heilt deilig å berre kunne putte nedi i berre body og strømpebukse.

Dårlegste kjøp/unødvendige ting:
*cozy fix ammepute. Den er god, men passa ikkje for meg. Eg kjøpte den nok litt for seint. Hadde nok vore best frå byrjinga av. Dessutan hadde eg ein gulpebaby som konstant måtte gulpast og rapast og då kom den berre i vegen.
*kjeledress til baby. Mamma var så gira på å kjøpa det til baby, så fekk av ho. Hadde kanskje brukt den om den var større, men babyen min vokste ut av den før den kom i bruk. Var så dum at eg klippa lappen av før eg tok den i bruk. Kom meg ikkje ut på tur tids nok på grunn av det eine drittveret etter det andre.
*alle varme og fine klede. Med bilstol med bilstolpose og vognpose blei alle varme kleda unødvendig! ..inkludert fine, varme heimastrikka genserar..:-/ er ikkje kaldt nok i veret her, og eg likar å ha det varmt inne.:p
 
Back
Topp