Beste BH?

Danskeren

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Hei! Synes pupperne mine er vokset VELDIG mye, på kort tid, passer ingenting fra før svangerskap mere.

Kjøpte 2 billigere BH på Cubus, men synes de er begyndt at klø under pupperne når jeg har de på en hel dag.

Nogen som har erfaring med nogle gode BHer? :happy:
 
Jeg har handlet meg BH fra CK i sportsbh versjon. Synes den er veldig behagelig og ha på nå som brystene er enorme. Hadde en i Str medium fra før av, og kjøpte meg en i L for noen uker siden som passe litt bedre. Hehe
 
Jeg har begynt å bruke ammebh’ene mine. Syns lindex sine vatterte er gode, og rimelige.
 
Jeg har begynt å bruke ammebh’ene mine. Syns lindex sine vatterte er gode, og rimelige.

Okay, det skal jeg se nærmere på! Vurderer også at begynne at bruke amme BH, kan dra på Lindex og se hva de har :happy:
Tusen takk!
 
Okay, det skal jeg se nærmere på! Vurderer også at begynne at bruke amme BH, kan dra på Lindex og se hva de har :happy:
Tusen takk!

https://www.lindex.com/m/no/7464087/?back

Denne er favoritten. De har med blonder på også. De sitter kjempegodt på og er som en hvilken som helst t-skjorteBH, bare spileløs :)

Forresten er min erfaring at de bh’ene jeg har kjøpt på dette tidspunktet i graviditeten kan jeg ta frem igjen etter 3-4 mnder med amming. Frem til da har jeg brukt mye elastiske ammebher fra ebay bla :)
 
https://www.lindex.com/m/no/7464087/?back

Denne er favoritten. De har med blonder på også. De sitter kjempegodt på og er som en hvilken som helst t-skjorteBH, bare spileløs :)

Forresten er min erfaring at de bh’ene jeg har kjøpt på dette tidspunktet i graviditeten kan jeg ta frem igjen etter 3-4 mnder med amming. Frem til da har jeg brukt mye elastiske ammebher fra ebay bla :)

Okay! Tusen takk! :happy: Er begyndt at føle jeg trenger noe med mere støtte! :happy:
 
https://www.lindex.com/m/no/7464087/?back

Denne er favoritten. De har med blonder på også. De sitter kjempegodt på og er som en hvilken som helst t-skjorteBH, bare spileløs :)

Forresten er min erfaring at de bh’ene jeg har kjøpt på dette tidspunktet i graviditeten kan jeg ta frem igjen etter 3-4 mnder med amming. Frem til da har jeg brukt mye elastiske ammebher fra ebay bla :)

Enig, disse er de beste!
 
Bruker også hm sine ammebeh nå, mest fordi jeg ikke gidder å kjøpe vanlig bh i større størrelse ☺️
 
Sniker fra oktober. Amme-bh fra Lindex. Det er sååååå god plass i de :D
 
Sniker fra oktober. Amme-bh fra Lindex. Det er sååååå god plass i de :D

Har kjøpt nye fra HM nå, virker bra de - skal sjekke de på Lindex også :)

Liker ikke sånn med bøyle, synes det gjør vondt hvis man skal gå hele dagen med de, liker bedst sånn med elastikk :)
 
Har kjøpt nye fra HM nå, virker bra de - skal sjekke de på Lindex også :)

Liker ikke sånn med bøyle, synes det gjør vondt hvis man skal gå hele dagen med de, liker bedst sånn med elastikk :)
De fra Lindex har ikke bøyle de heller :)
 
føler jeg må stadig opp i størrelse på bh. veldig plagsomt i grunnen..haha..ikke at samboer klagerxsmile5Men har til nå gått opp en cup størrelse og en størrelse opp rundt midjen. Så lurer på hvordan det blir når jeg endelig får melk i dem:rolleyes:
 
føler jeg må stadig opp i størrelse på bh. veldig plagsomt i grunnen..haha..ikke at samboer klagerxsmile5Men har til nå gått opp en cup størrelse og en størrelse opp rundt midjen. Så lurer på hvordan det blir når jeg endelig får melk i dem:rolleyes:

Hahah, samme her! Manden er veldig fornøyd, jeg synes de er kjempe ubehagelige, er litt nervøs når melken kommer - tror jeg er gått op 2 størrelser, føles i hvert fall sånn :rolleyes:
 
Back
Topp