Belly Bandit?

Den virket jo grei, å billig. Men badstueffekt... HJELP? Jeg svetta som en gris etter fødselen sist :p
får ha et par da så du kan få vasket dem, men det går jo greit til den prisen.. den andre var vel borrelås lignende og under 200kr og..
 
Den virket jo grei, å billig. Men badstueffekt... HJELP? Jeg svetta som en gris etter fødselen sist :p
Virker grei, ja. Den badstu-effekten kommer bare av at stoffet er potte tett. Brukes ofte som et triks for å markedsføre vidunder-slanking, når sakrn er at man egentlig bare mister vann. Men poenget vårt er jo ikke å bli bikini-modeller ;) (ikke mitt ihvertfall)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
For en som meg som ikke har hørt om belly bandit før. Kort fortalt, hva er den godt for? Har jo skjønt noe men greit å få det forklart. Og har noen av dere som sku sende mail fått beskjed om hva som er riktig ang bruk etter fødsel og størrelse?
 
Jeg har kjøpt, ikke fått brukt enda :)
 
Jeg fikk min original i posten i dag, og er veldig glad jeg bestilte S. Vanligvis er jeg en str M-L (38-40), men hadde lest at disse var litt store - det stemte!
 
Jeg har kjøpt og brukt bellybandit sia to dager etter fødsel. Veldig fornøyd så langt er nå ni dager sia jeg fødte og bellybanditen er en suveren venn om dagen


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp