Bekymret

HeidiB

Elsker forumet
Det er så trist å høre når noe skjer med noen her i gruppen, jeg føler det er så mange som det dessverre ikke har gått bra med.
Blir veldig bekymret for at det skal skje noe her og, spesielt for MA siden det er så vanskelig å merke?
Nå er det 2 1/2 uke siden TUL, da var alt bra men nå er jeg engstelig for om det fortsatt er bra med den lille .... Så vanskelig å vite når det er for tidlig å kjenne liv.
Uff jeg må kanskje trappe litt ned på forumet også, blir bare veldig redd når jeg leser om alt som kan gå galt :(
 
Det er i alle fall lettere sagt enn gjort å la være å bekymre seg! Men du har jo kommet ett godt stykke og allerede sett et bankende hjerte:Heartred
Oddsene er på din side! Men det blir nok lettere for oss alle når vi begynner å kjenne liv. Det blir fantastisk!
 
Det er i alle fall lettere sagt enn gjort å la være å bekymre seg! Men du har jo kommet ett godt stykke og allerede sett et bankende hjerte:Heartred
Oddsene er på din side! Men det blir nok lettere for oss alle når vi begynner å kjenne liv. Det blir fantastisk!

Ja det blir en lettelse å komme dit, nå som man ikke kjenner noe bevegelser enda er det så lett å bli helt irrasjonell og få masse katastrofetanker...
 
Jeg kjenner på det samme. Har hatt to MA før og oppdaget det ikke før etter uke 12 begge gangene. Er veldig redd for at det skal skje det samme igjen, i hvert fall når jeg leser om alle som har mistet :-/
 
Jeg kjenner på det samme. Har hatt to MA før og oppdaget det ikke før etter uke 12 begge gangene. Er veldig redd for at det skal skje det samme igjen, i hvert fall når jeg leser om alle som har mistet :-/

Du har opplevd det også, da må det være enda litt tøffere å distansere seg fra slike bekymringer.
Uff, nei vi får tenke at vi skal få nydelige søte små i desember ❤️
 
Jeg også blir redd og bekymret når jeg leser her inne. Opplevd ma tidligere og er redd for at det skal skje igjen. Prøver å tenke at jeg er gravid til det motsatte er bevist. Har en ny ul når jeg er 12+3 bare for å bekrefte at alt er greit ❤ vis vi mister så må vi tilbake i sykehus kø og vil jo derfor vite det snarest mulig vis noe er galt. Men håper virkelig på desember baby nå å at vi ikke mister flere her inne :)
 
Har opplevd to ma og to sa tidligere. Er bekymret innimellom men prøver å bare glede meg over den lille skatten i magen. Har begynt å prate litt til magen jeg faktisk. Roer meg mye. Var mest bekymret de gangene jeg ble gravid rett etter ma ene. Var redd for at det samme skulle skje igjen. Men da var jeg på flere ul underveis. Så at det vokste. Tok hcg prøver. Også skal det visst mye til at det går galt når man har sett at ting var normalt i uke 8/9 også. Så klamrer meg til det. Er jo mange som har fått gode beskjeder til tross for at de har trodd det verste også.
 
Uff disse bekymringene! Du blir verken mer eller mindre gravid av disse bekymringene, bare stress og ubehag for deg!
Hadde selv en MA før jeg fikk mine to, og jeg må si jeg sleit meg helt ut i første svangerskapet etterpå, bare fordi jeg lot bekymringene overta helt.
Nå tenker jeg bare at vis jeg mister nå, så får jeg ikke gjort noe med det uansett. Babyen og jeg har det mye bedre om jeg ikke stresser og bekymrer meg over det jeg ikke får gjort noe med.
Klem til deg!
 
Er lett å bli ekstra bekymret. Prøver å skyve det fra meg og tenke at det går mest sannsynelig bra. Kan ikke gjøre noe mer enn jeg gjør allerede nå [emoji15]
 
Dersom det stresser deg for mye så snakk med jordmor eller lege. Få gjerne en tidligere ul. Eller få lege til å høre med doppler. De skal jo ta bekymringene på alvor. ☺️
Krysser fingrene for at det går bra med alle oss.
 
Jeg har time på sykehuset i morgen, for å sjekke blodtrykket. Så da håper jeg de tar en ultralyd også
 
Jeg har time på sykehuset i morgen, for å sjekke blodtrykket. Så da håper jeg de tar en ultralyd også

Satser på det. :) viss ikke kan de sikkert bruke doppler om ikke noe annet. :)
 
Jeg blir selv mer og mer bekymret. Symptomene (de få jeg hadde) har også forsvunnet nå. Venter på innkalling til TUL men vurderer å bestille time privat i mens. Noen som har erfaringer med det? Hvor gode er de på Volvat osv?
 
Jeg blir selv mer og mer bekymret. Symptomene (de få jeg hadde) har også forsvunnet nå. Venter på innkalling til TUL men vurderer å bestille time privat i mens. Noen som har erfaringer med det? Hvor gode er de på Volvat osv?

Jeg har ikke vært på Volvat men jeg var på TUL privat 7+5. Det var verdt hver krone og jeg følte meg så mye roligere etterpå. Jeg skal igjen om 2 uker, også privat.
 
Jeg blir selv mer og mer bekymret. Symptomene (de få jeg hadde) har også forsvunnet nå. Venter på innkalling til TUL men vurderer å bestille time privat i mens. Noen som har erfaringer med det? Hvor gode er de på Volvat osv?

Mine symptomer har kommet og godt, ikke bekymre deg er sikker på at alt er bra med den lille :) Men bekymrer meg selv også, har vært betryggende med TUL og roet meg, så det vil jeg anbefale
 
Back
Topp