Bekymret...

sicaa

Forelsket i forumet
Hei hei!

har akkurat spasert inn i min 29 uke... Men går rundt med en konstant bekymring for at noe skal være galt! Det har faktisk begynt å tære på trivselen i svangerskapet og bekymringene øker bare mer for hver dag som går!
Kjenner mye spark,men noen dager syns jeg lille babyen kan være veldig stille. Faren til barnet har en gutt med dowssyndrom fra før av,kanskje dette har økt mine bekymringer,men legen og jordmor sier att dette ikke er arvelig og at jeg ikke skal bekymere meg. alle kontroller tilsier at det skal være ett friskt barn. Men klarer ikke la vær,har drømt om dette såå lenge jeg kan huske,og nå skal det skje. Men klarer ikke glede meg over de fordi jeg er så redd for at barnet skal være syk.

Noen andre som deler bekymringene?
 
Hei hei.
Tror tankene fort kan gå til der når man har sykt barn fra før.
Jeg har en som er født før tiden og har Cp og tenker ofte på om denne blir frisk eller ikke.
Jeg vet ikke noen råd til deg for det er ikke bare å si la vær heller for det klarer ikke jeg.
Men vi krysser fingrene på at alt er bra for oss begge [:D]
 
Glemte å ønske deg velkommen og lykke til da [:D]
 
Vet veldig godt hvordan du har det...Min samboer har ett barn med asperger syndrom og det er arvelig...Legen sier at vi er en ny kombinasjon og jeg skal ikke tenke på det, men hvor lett er det liksom. Jeg jobber med utviklingshemmede og har mye kunnskap rundt området og da nytter det ikke hva en lege som måtte få forklaring av meg om hva asperger var for sier[:(] Jeg kan ikke slippe tanken på det.
 
Fikk du ikke Ul i uke 12? Da skulle de kunne se om barnet hadde Down`s[;)]
 
Back
Topp