Bekymret for blødning

m@ritamor

Flørter med forumet
Hei,
igår begynte jeg å få litt brun utflod,jeg ringte legevakten som sa at det ikke var unormalt og at jeg bare måtte hvile.
I natt gikk det over til blod ikke mye...det ser ut som en liten mens og dette er egentlig min menstid.
Ha heller ikke vondt,ringte min lege og fikk beskjed om at så lenge man ikke hadde vondt var det er bra tegn og det var ikke unormalt å blø.
Skulle holde øye med om blødningen økte og om det ble vondt og om det kom klumper....da var det ikke noe å gjøre...da var det over.
Det er lite dem får gjort annet enn å ta en skjekk og jeg hadde time til førstegangskontroll neste uke så det var ikke noen vits å komme før da.
Men jeg klarer ikke å roe meg ned er så redd...hadde en SA for noen år siden 2 på ett år og er så redd det skal skje igjen.
Men begge gangene sist begynte det med en stor frisk blødning...vondt og svære klumper og blødde i mange uker mye.
Jaja må bare krysse fingrene og håpe det beste men er livredd.
 
Trist å høre at du er så bekymret..
Men vi håper at det går bra [:)]
Lykke til, får håpe du får beholde den lille, blir kjekt for din sønn å bli storebror [:)]

Klem fra meg
 
heisann du...

jeg blødde ganske godt de 3 første månedene når jeg skulle ha mensen..var på sykehuset hver gang for jeg fikk ikke ro i sjela...
spesialisten på sykehuset mener på at jeg har mistet tvillingen for jeg hadde smerter første gang...men det tror jeg ikke noe på for da hadde jeg sett at det hadde hvert noe klomper osv...men det var det ikke... det er helt normalt å blø...mange har mensen hele tiden mens man venter i 9 måneder...
det er sikkert ikke noe farlig..men dra å sjekk deg så du får fred i kroppen for ellers vil du bare gå å være nervøs for dette...
 
Hei!skjønner godt din bekymring. Slik hadde jeg også følt det om det hadde skjedd med meg! Jeg har hatt en SA tidligere og er livredd for at det skjer igjen. Hver gang jeg er på do så kikker jeg på papiret for å være sikker[&:]...men har hørt mye om hvor normalt det er å blø, spesielt i begynnelsen. Så lenge det er brunt er det harmløst, men jeg fikk råd fra min lege den gang at jeg måtte ta det med ro, men min lille spire var desverre ikke til å redde den gangen...[:(]Men i alle fall så har du ditt enda og jeg tror det er lurt å virkelig TA DET MED RO, så har man iallefall gjort det!
Lykke til!få høre.....[:)]
 
Back
Topp