Bekkenløsning

Frk.rose

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
tror dette bekkenet har begynt å krangle allerede. Vondt i symfysen og det knekker å knepper godt rundt om i bekkenet når jeg beveger meg. Håper det kunn er fordi jeg er sliten i dag. Hadde det med begge barna mine, men ikke såååå tidlig.
 
Kjenner det selv bare mere og mere... Tenkte jeg bare var stiv først, men nå idag har jeg virkelig hatt vondt... Knepper godt bak i korsryggen når jeg går og kjenner det i begge hoftene og bak på rumpa...
Hadde bekkenløsning med første, men ikke så tidlig!
 
Hør med fastlege om å få henvisning til en behandler som kan hjelpe dere, lurt å ta tak i det tidlig så dere slipper å bli avhengig av krykker e.l for å bevege dere rundt:)
 
Hør med fastlege om å få henvisning til en behandler som kan hjelpe dere, lurt å ta tak i det tidlig så dere slipper å bli avhengig av krykker e.l for å bevege dere rundt:)

Sniker, du trenger ikke henvisning lengre. Nye regler. Bare ta kontakt med en (gjerne en med refusjonsordning) og bestill time :)
 
Kontakt heller behandling tidligere enn sent[emoji4] det har hjulpet meg mye! Lykke til[emoji4]
 
Back
Topp