Bekkenløsning... what to do?!

Guttaogmeg<3

Første møte med forumet
Hatt bekkenløsning nesten hele svangerskapet i økende grad.. er nå 27+5, og kan gjøre minimalt før det er bom stopp.. er møkk lei både TV og sofa, strikking og mobilspill.. tar gjerne i mot tips til hva dagene kan fylles med!! :)
 
Hatt bekkenløsning nesten hele svangerskapet i økende grad.. er nå 27+5, og kan gjøre minimalt før det er bom stopp.. er møkk lei både TV og sofa, strikking og mobilspill.. tar gjerne i mot tips til hva dagene kan fylles med!! :)
Jeg synes svømming i terapibasseng/varmt basseng var nydelig for vondt bekken. Ikke noe du nødvendigvis trenger å gjøre daglig, men et fint avbrekk et par gabger i uka? Podcasts? Lese?
 
Om du vil være aktiv, kan du prøve spinningsykkel, ellipsemaskin, svømming, o.l. Jeg stavret omkring og hadde vondt for å gå, men null smerter når jeg syklet på spinningsykkel. Nå er jo ikke akkurat det forferdelig spennende i seg selv, men med en god serie på tv'en foran meg, fikk jeg pulsen opp og masse gode endorfiner mens jeg så på tv.
 
Ligge i badekaret var min redning. Gjerne noen timer av gangen med podcast og en mugge med isbiter :hilarious:

FaceTime alle man kan ta en prat med for å få humøret opp:chicken:
La partner ta husarbeid, kokkelering og evt ansvar for barn.
 
Tok kontakt med fysio som tok meg med i en gruppe med fysiotrening med andre med bekkenplager :happy: hat hjulpet mye!
 
Back
Topp