Bekkenløsning:-S

bolla2010

Forelsket i forumet
Sist fredag var tredje fysio.behandlingen jeg var på. Jeg får vondt to/ tre timer etterpå og det varer et par dager. Det verker. Stikker.Svir og brenner..... Våkner omtrent en gang i timen om natta og om dagen går jeg nesten i svime:(. Var jo bedre før jeg begynte med fysioterapi..... Sååå jeg tenker, Skal jeg fortsette?
 
Kanskje du skal ta det opp med fyrsioterapeuten din? Mulig h*n prøver noe nytt da.
 
Jeg har vert plaget med bekkenløsning siden uke 9, er nå uke 28. Men legen min anbefaler ikke hverken fysio eller kiropraktor, og jeg tror det er veeeldig individuelt om det hjelper. Om du har blitt verre så hadde jeg sluttet, jeg bare krysser fingrene for att jeg blir frisk etter fødsel! Lykke til og åper du finner noe som gjør deg bedre og IKKE verre!
 
ej he hatt problemer med bekkenet siden uke 7 å e no i uke 32 å he gått til fysio for dette.. ho jeg går til sa d var vanlig att en kunne bli verre før en blei bedre... ej hadde ikke vært gangbar hadde ikke det vært for fysio å ej har fortsatt dager der jeg er helt ødelagt men på lang sikt he d vør ei redning :)
 
Jeg fant ut etter 8 uker at jeg hadde låsning i tillegg til løsning. Kan være lurt med en kiropraktor vurdering også:) jeg har i alle fall blitt et nytt menneske etter 7 behandlinger hos kiropraktor. Men tror det er vanlig å bli verre etter behandling, det sa de til meg i alle fall. men bare samme dag, dagen etter. om ikke d blir bedre igjen, må man revurdere.

mariann85 skrev:
ej he hatt problemer med bekkenet siden uke 7 å e no i uke 32 å he gått til fysio for dette.. ho jeg går til sa d var vanlig att en kunne bli verre før en blei bedre... ej hadde ikke vært gangbar hadde ikke det vært for fysio å ej har fortsatt dager der jeg er helt ødelagt men på lang sikt he d vør ei redning :)


 
svarte vist på feil sitat:) he he, jeg er ikke så dreven innpå her:)

bakken skrev:
Jeg fant ut etter 8 uker at jeg hadde låsning i tillegg til løsning. Kan være lurt med en kiropraktor vurdering også:) jeg har i alle fall blitt et nytt menneske etter 7 behandlinger hos kiropraktor. Men tror det er vanlig å bli verre etter behandling, det sa de til meg i alle fall. men bare samme dag, dagen etter. om ikke d blir bedre igjen, må man revurdere.

mariann85 skrev:
ej he hatt problemer med bekkenet siden uke 7 å e no i uke 32 å he gått til fysio for dette.. ho jeg går til sa d var vanlig att en kunne bli verre før en blei bedre... ej hadde ikke vært gangbar hadde ikke det vært for fysio å ej har fortsatt dager der jeg er helt ødelagt men på lang sikt he d vør ei redning :)




 
Back
Topp