bekkenløsning eller hofte prob

Valeta

Forelsket i forumet
Jeg tror egentli ikke at det er det jeg har men .. lurer no fælt på hva jeg har iallfall.
Forrige gange jeg gikk gravid  ca 6 år siden , våkna jeg plutseli en dag jeg skulle på jobb ogf klarte rett og slett ikke å reise meg opp fra senga .  Hadde hatt litt ømt i høyre hofte på forskudd da men lell.  Måtte gå me krykker de 3 siste måneden av svangerskapet  og fikk en del fysioterapi da. det kjennes ut som om høyre foten spes atme hofta liksom holder på å slite seg av fra resten av kroppen eller noe .  Jordmora mente det var bekkenløsning , legen sa det senebetennelse i hofta  og fysioterapeuten var enig me legen da og så det var pga forskjellige lende på føttene som igjen gjør at jeg bærer all tyngde på bare den ene foten. Fysio anbefalte meg å ta røntgen av ryggen så gjorde det da , røntgen fyren sa jeg hadde en liten skjevhet men ikke noe å bry seg om.  Har hatt ømt i hofta helt siden forrige svangersakp no spe shvis jeg ligger på den ( kjenns ut som jeg ligger på store harde steiner)går  langt eller bærer tungt. Sa i fra til min nåværende lege om dette for andre gang no og fikk iallfall henvisning til fysioterapi no da så håper det kan forbygges litt. han har skrevet at jeg hadde bekkenløsning forrige gang på henvisninga da .  ??   det som gjør meg så engestli er at den forrige legen sa det kom til å bli verre neste gang og at det var 50 % sjanse for at jeg mått gå me krykker og sånn forever etterpå .   Så jeg lurte egentli på om noen andre har eller har hatt noe lignende ?  tenkte jeg skulle begynne å trene no da men vet jo ikke hvordan jeg skal trene heller ,   blir jo dumt om jeg trener feil å gjør det værre .   får håpe fysioterapeuten har noen treningstips , vil ikke at dette skal bli verre nei. phju dette ble langt   men men

_____________________________
 
Jeg har slitt med bekkenløsning i alle mine svangerskap.. det ble værre for hver gang... [8D]
Har leddproblemer i tillegg og en hofte som er mye vond, denne slet jeg veldig med de to siste svangerskapene...
Denne siste gangen gikk jeg med krykker den siste tiden, kom meg ingen steder uten... Men to dager etter fødselen så kunne jeg legge dem helt vekk!! [:D]
Har jo fortsatt problemer innimellom, men på langt nær så ille som da jeg var gravid... [;)]
 
Nå vet jeg ikke hva som vil skje deg, men dette var iallefall min erfaring... [:)]
 
Back
Topp