Bekkenet eller gangsperr?

Cyrus

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Påskekyllingene 2020
Jeg er så utrolig øm og nummen i lårene. De verker liksom som om jeg har vært på hardtrening, noe jeg ikke har (eller kan)!!

Merker at bekkenløsningen har blitt verre de siste par ukene og sammen med de konstante vonde kynnerene som begynte sist uke begynner jeg å bli rimelig klar for å få ut babyen nå.

Alt verker,svir,stikker,stråler eller river uansett hva jeg gjør nå, men den smerten i lårene er ny.
Andre som kjenner til beskrivelsene?
Var hos jordmor i går og fikk bekreftet at hun hadde festet seg uten at jeg tror noe går fortere av den grunn.
Dette er min 5 baby og det har kun vært i min første graviditet at babyen var festet ved fødsel så litt rart at hun her har gjort det:confused: Det vet jeg ikke er vanlig blant flergangsfødene, men jordmor var 100% sikker.
Kansje det er årsaken til nummenheten i lårene?
Jeg kan ærlig talt ikke gå og måtte i desperasjon ringe svigermor for å hjelpe meg med de to minste jeg er hjemme med på dagtid...
 
Jeg er også øm på innsiden av lårene, kjennes rett og slett ut som om at jeg har hatt en tung treningsøkt og er stiv og støl. Kan ikke huske det fra sist. Babyen er langt nede i bekkenet, men ikke helt festet enda.

Har ikke bekkenløsning. Men vet dessverre ikke hva det er..
 
Jeg har problemer med bekkenet, og mitt venstre lår er så fryktelig sårt.... orker nesten ikke ta på det til tider.... Var sånn med første også... Kjennes dovent ut og svir!!!!

MEN, nå kan det være at baby har festa seg hos deg og presser ned... Da trykkes det gjerne på noen nerver som vil stråle nedover i beina dine :rolleyes::schocked028
 
Jeg måtte springe for å rekke bussen. Etter det har jeg hatt så sykt vondt i nedre del av rygg. Og innsiden av lårene. Kanskje mer lysk. Slitt med å snu meg i senga inatt
 
Kan godt hende bekkenet har låst seg også. Jeg har bekkenløsning og bekkenlåsning på samme tid. Slingrete foran ved symfysen og i det venstre bekkenleddet bak, men høyre ledd låser seg og nerver kommer i klem. Så jeg sliter med mye av det samme som du beskriver. Smerter som stråler nedover låret, men da også spesielt i setet og under rumpa. Ikke spesielt behagelig.
 
Takk for svar jenter.
Jeg var faktisk bedre i går, men i dag er de tilbake.. blir helt rådvill fordi jeg ikke klarer noen ting, men er liksom nødt likevel..
Kjenner tårene presser på i ren desperasjon til tider.. helt sykt vooooondt!
Heldigvis ikke lenge igjen til babyen er ute forhåpentligvis, satser på det gir seg da :)
Masse god bedring til dere andre.
 
Back
Topp