BBhugme gravid/ammepute

Miss M

Blir kjent med forumet
Hei.

Noen her inne som har erfaring med denne og vil dele?

Jeg er 20 uker på vei nå og sliter med å finne god sovestilling, den ser fantstisk deilig ut, men er ganske dyr.. Er den verd pengen?

Evt andre puter som noen kan anbefale?
 
Jeg har den i senga selv, og jeg ligger krøllet rundt den om natta, hoftene får "slappet av" siden knærne ikke er rett ved hverandre. Den er lett å knø slik jeg vil ha den for god komfort og jeg ligger med brystet oppå den om jeg trykker på tlf.. selv som ikke-gravid vil jeg gjerne anbefale den! Gubben slipper å være levende pute/liggeunderlag nå.. :knegg: jeg sover urolig og klenger på han i søvne når vi ikke har denne i senga
 
Jeg hadde bekkenløsning og brukte den store deler av svangerskapet. Hadde ikke klart meg uten..
 
Jeg kjøpte Doomoo large (samme konsept som bbhugme) forrige graviditet og for meg var det bortkasta.. endte opp med ikke å bruke den.

Så fikk jeg babyen og skulle ønske jeg hadde kjøpt Cozyfix i stedet (som jeg prøvde på sykehus og helsestasjon og var fantastisk) fordi graviditetsputene er først og fremst det, og er for myke og runde som ammeputer.

Så denne gangen blir det ingen pute i graviditeten og Cozyfix etterpå ❤️

Det ER vanskelig å sove når man er gravid. Babyen sparker, man må tisse ofte, hormoner fører til insomnia.. selv våkner jeg ofte 4 og sovner ikke igjen.

For meg hjelper det mer å snu på meg, dytte rundt på dyna (har det varmt på soverommet så må ike ha dyna over meg, kan ha den under, på siden, mellom beina osv) enn den dyre gravidputa fra Doomoo gjorde.

MEN jeg har ikke bekkenplager. Bare ligamentsmerter.
 
Jeg hadde bekkenløsning og låsning og for meg var puta uvurdelig under svangerskapet.
Jeg kjøpte min brukt på til under halve prisen og den er like fin, så kommer til å selge den videre.

Jeg syns ikke den har vært god som ammepute, så ikke blitt brukt etter baby ble født.
 
Har brukt min i to svangerskap, hadde ikke fått sove uten. Vell verdt alle pengene! Som ammepute derimot synes jeg den ikke er god.
 
Har den, og elsker den.
Elsker alle funksjonene den har. Om natta som støtte, på dagtid på sofaen for å bygge opp eller bare ligge i en "armkrok":p Tantebarnet mitt på 5 mnd har brukt den som sittering (laget et donut og satt henne oppi så hadde hun støtte på alle sider i sofaen), hun har brukt den å sove i og søstern lånte den som ammepute.

Om du er veldig i tvil ville jeg prøvd å rulle sammen ei dyne og bare sett om du fikk hjelp av det når det gjelder å finne god sovestilling, gjør du det så hadde jeg kjøpt bbhugme uten tvil :)

Jeg synes ikke den hjelper så mye med å støtte opp under magen da, så de nettene magen verker så bruker jeg ei vanlig pute under magen, men har ikke slitt med det før etter uke 34.

Jeg meldte meg på nyhetsbrev på bestpris/prisjakt da fikk jeg beskjed når det var tilbud på den :)
 
Hei.

Noen her inne som har erfaring med denne og vil dele?

Jeg er 20 uker på vei nå og sliter med å finne god sovestilling, den ser fantstisk deilig ut, men er ganske dyr.. Er den verd pengen?

Evt andre puter som noen kan anbefale?

JA, absolutt verdt det! Det finnes flere tråder hvor den anbefales veldig[emoji51]
 
Fantastisk god pute. Ble brukt noe som ammepute også, og som flaskematingspute av pappaen lenge. Nå er den stuet bort til vi finner ut at vi skal ha ny kid. Genial på sykehuset da eg måtte settes igang og fikk lang tid på barsel også. Prøvde cosyfix ammepute men syntes den var stor, endte med å bruke vanlig sofapute før amming gikk helt skeis.
 
Veldig verdt det & eg har hørt flere jordmødre og fysioterapeuter som faktisk anbefaler det også. Gull verdt til å sove med & bruke i sofaen til å finne ein god stilling. Elsker den! Og kunne ikkje vært foruten.[emoji1]
 
Jeg sov med den hele svangerskapet og til det var den helt fantastisk, verdt hver krone! :)
 
Jeg er veldig fornøyd med min, bruker den mye, og mest av alt for komforten sin del :)
 
Dreamgenii, min aller beste venn under to svangerskap:) Finner flere på Finn, kan vaskes i maskinen [emoji106]
 
Beste kjøpet! Var helt avhengig av den i svangerskapet, men også etterpå. Jeg hadde en del plager i bekken og rygg. Og det tok ca 15 mnd etter fødsel før jeg syns jeg kan sove godt uten den puta.
Brukte den som ammepute hjemme, fungerte helt fint. Ikke prøvd noen andre. Den er også veldig god å ha bak ryggen når man ammer liggende [emoji1303]

Den er dyr, men verdt det for meg. Genialt at man kan justere fasthet og tykkelse ved å stramme trekket! Det finnes lignende utgaver som koster mindre, noen mener de er like bra. Har ikke prøvd, så jeg kan ikke sammenlikne.
 
Back
Topp