BB Hug me som babynest... funker det?

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Har kjøpt meg den store gravidputen som kan fungere som babynest om man bøyer og fester den. Man får også kjøpt trekk til å ha utenpå. Men jeg er litt skeptisk. Noen som har testet det? Trekket koster vel ca halvparten av hva et babynest gjør, så kjipt å kjøpe det for så å kjøpe babynest.
 
Nja, det fungerer vel mer som en «madrass» enn et babynest. Min lå fint oppi/på den, men følte han fort kunne ramle på utsiden. Og hvis jeg gjorde puten såpass myk at ha lå godt nedi, så skled han ofte helt i bunnen i sprekken [emoji85]
 
Nja, det fungerer vel mer som en «madrass» enn et babynest. Min lå fint oppi/på den, men følte han fort kunne ramle på utsiden. Og hvis jeg gjorde puten såpass myk at ha lå godt nedi, så skled han ofte helt i bunnen i sprekken [emoji85]
Hadde du trekket på da? Altså det du kan kjøpe i tillegg for å lage babynest?
 
Jeg prøvde det, men det ble alt for trangt til å være babynest synes jeg. Elsker fortsatt den puta da, hadde ikke klart svangerskapet uten den!
 
Hadde du trekket på da? Altså det du kan kjøpe i tillegg for å lage babynest?

Oi nei, det hadde jeg ikke. Hadde bare puta og det trekket som liksom følger med det. Men hvis det følger med et eget nest-trekk så vil du jo unngå at ungen sklir nedi. Jeg var likevel mer glad i det vanlige nestet, for ble ganske tett og varmt med bbhugme’en hvis han lå der lenge.
 
Dette prøvde jeg, men fikk det ikke til å funke. Den blir for myk og bevegelig syns jeg værtfall
 
Dette prøvde jeg, men fikk det ikke til å funke. Den blir for myk og bevegelig syns jeg værtfall
Det er det jeg også tenker meg. Og så blir det ikke noen flat liggeflate som med vanlig babynest. Får prøve å lage et slags trekk med putetrekk som jeg strammer litt først for å se om jeg går til innkjøp av Bbhugme babynesttrekk eller nytt babynest.
 
Back
Topp