Batchnummer dårlige makesuretester

Jeg har bare tester fra disse batchene, men hva er det egentlig som er problemet? Viser de falsk positivt/negativt?

Eller kan man stole på resultatet, bare at de er litt rare i fargen?
 
Jeg har bare tester fra disse batchene, men hva er det egentlig som er problemet? Viser de falsk positivt/negativt?

Eller kan man stole på resultatet, bare at de er litt rare i fargen?
Rare i fargen, svake streker, så Dårlig til å måle stigning med, slik jeg har forstått. Og W00120381 Har gitt falsk positiv i følge kommentar lenger opp her :(
 
Jeg kjøpte med en make sure-pakke nå når jeg var hjemme i Norge til jul for har sett her inne på andres tester at make sure har de beste testene, TYPISK at jeg fikk med meg en av de dårlige batchene da :banghead: :hilarious: :hilarious:

Vis vedlegget 425187
Å nei , men uansett så er de ikke helt på jordet om man tester til IKM mener jeg . Du får få noen til å sende deg et lass av de nye som kommer . Jeg har blitt bedt om å sende bilder av de dårlig testene mine , men sletta jo alt før jul og det er jo en million innlegg siden det så finner ikke igjen bildene av mine .
 
Å nei , men uansett så er de ikke helt på jordet om man tester til IKM mener jeg . Du får få noen til å sende deg et lass av de nye som kommer . Jeg har blitt bedt om å sende bilder av de dårlig testene mine , men sletta jo alt før jul og det er jo en million innlegg siden det så finner ikke igjen bildene av mine .
Du vet at du kan søke på navnet ditt og så får du opp alle innlegg du har svart på og opprettet selv? :woot:
Hvis du har publisert noen av de dårlige testene dine i en av trådene.
 
Jeg fant de gamle testene jeg brukte i desember og ser nå at W00120381 er de testene jeg hadde i starten som jeg var veldig fornøyd med :confused004
 
Du vet at du kan søke på navnet ditt og så får du opp alle innlegg du har svart på og opprettet selv? :woot:
Hvis du har publisert noen av de dårlige testene dine i en av trådene.
Ja det vet jeg , men det er en million innlegg , jeg satt før helgen for å lete etter bilder som jeg skulle maile , men ga opp :laughing002
 
Tror det kan være litt variasjon innad i samme batch. Jeg kjøpte en ny pakke i dag (W001303053) som er samme jeg har testet på denne graviditeten. Har opplevd at den har hatt litt svake streker (men kan og være min stigning som bare var slik). Men den nye jeg kjøpte i dag hadde tydelig veldig ujevne streker og et hakk nederst som var sterkere enn resten av streken.

Den var også litt svakere i dag 18dpo enn gårsdagens test 17dpo… men velger å tro at det bare er variasjonen mellom ulike tester :nailbiting: :dance008
 
 
To dager over ikm, og helt negative tester frem til i ettermiddag da disse dukket opp etter 2 minutter.
Men dessverre viste clearblue digital negativ på test 3 t senere :(
 

Vedlegg

  • IMG_9681.jpeg
    IMG_9681.jpeg
    953,7 KB · Visninger: 76
Finner ikke igjen kommentaren som sa det :think005 Ikke hørt det av mange, i hvert fall! Så mulig vedkommende hadde veldig uflaks
Var jeg som fikk positiv test med makesure.. negativ på andre merker, pluss cb digital.. testet med begge batchene den uken, og de økte gradvis og var strek på de fleste av dem, noen svake, men også noen negative, og den siste dagen jeg testet fikk jeg ganske «sterk strek» syns jeg selv, men digital var negativ, og mensen kom par timer etterpå.. legger ved noen av testene jeg tok den uka.. første bilde er starten av uka, og siste bilde er siste testene jeg tok.

Har ikke orket å teste noe mer med de da mensen kom og alle andre tester var negative, men har lyst å kjøpe en for «moro skyld» og se om det fortsatt er strek på dem. Vet de fortsatt selger de samme partiene på nærbutikken her jeg bor.

Edit: Ble litt dårlig kvalitet på bildene jeg posta ser jeg. Men dere ser sånn ca
 

Vedlegg

  • IMG_2558.jpeg
    IMG_2558.jpeg
    573,2 KB · Visninger: 61
Var jeg som fikk positiv test med makesure.. negativ på andre merker, pluss cb digital.. testet med begge batchene den uken, og de økte gradvis og var strek på de fleste av dem, noen svake, men også noen negative, og den siste dagen jeg testet fikk jeg ganske «sterk strek» syns jeg selv, men digital var negativ, og mensen kom par timer etterpå.. legger ved noen av testene jeg tok den uka.. første bilde er starten av uka, og siste bilde er siste testene jeg tok.

Har ikke orket å teste noe mer med de da mensen kom og alle andre tester var negative, men har lyst å kjøpe en for «moro skyld» og se om det fortsatt er strek på dem. Vet de fortsatt selger de samme partiene på nærbutikken her jeg bor.

Edit: Ble litt dårlig kvalitet på bildene jeg posta ser jeg. Men dere ser sånn ca
Veldig sterke streker til å få negativ digital! :sorry: Har du sendt inn dette til produsent?
 
Veldig sterke streker til å få negativ digital! :sorry: Har du sendt inn dette til produsent?
Ja, sendte inn, men enda ikke fått noe svar på Mail.. Tenkte først kanskje det var skyggestreker, men umulig å få så sterke «skyggestreker» og med farge i tillegg..
 
Ja, sendte inn, men enda ikke fått noe svar på Mail.. Tenkte først kanskje det var skyggestreker, men umulig å få så sterke «skyggestreker» og med farge i tillegg..
Veldig spesielt.. og CB digital er jo veldig sensitiv, så hadde det vært kjemisk burde jo den slått ut! Min CB slo ut tross kjempesak strek da jeg hadde tidlig sa
 
Veldig spesielt.. og CB digital er jo veldig sensitiv, så hadde det vært kjemisk burde jo den slått ut! Min CB slo ut tross kjempesak strek da jeg hadde tidlig sa
Ja, har fått positiv digital på ganske svake positive fra andre merker før, så var jo sikker i min sak at den digitale ville blinke positiv med så sterk strek. Veldig rart. Mulig at jeg kanskje hadde en kjemisk, men vanskelig å si, da det bare var makesure som slo ut..
 
Ja, har fått positiv digital på ganske svake positive fra andre merker før, så var jo sikker i min sak at den digitale ville blinke positiv med så sterk strek. Veldig rart. Mulig at jeg kanskje hadde en kjemisk, men vanskelig å si, da det bare var makesure som slo ut..
vanskelig å si, ja. Men virker jo litt rart at det bare var ms som slo ut, ja. Håper det klaffer for deg snart, om det er slik at dere prøver :love7
 
Back
Topp