Base besafe modular??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Passer brsafe izi go x1 i denne basen ? Noen som vet, og passer besafe izi go x1 til silver cross wave?
 
X1 og modular har hver sin base, så jeg tipper at de ikke passer om hverandre. De ser jo ikke helt like ut på bilder.

Hvis det til vognen står at maxi cosi passer, så passer besafe også(både x1 og modular). Jeg opplevde at maxi cosi var nevnt oftere. Jeg hadde x1 til første tok og modular nå, og begge passer quinny zapp xtra (med adapter), men den står ikke på vognlista til besafe, og vohna sa bare maxi cosi. Men det funker :)
 
Nei, Modular base passer kun til Modular sete. Dette er nytt og meningen er at Modular base også passer neste størrelse bilstol, altså når barnet er fra 10-12 mnd+ og ferdig med babysete. Det varsler ved feilmontering mm. Dette er en helt ny modell. Selve Modular setet er også lettere, litt bredere og har enda bedre støtte mm enn Izi Go X1. Izi Go X1 er etter hva jeg vet utgående, både sete og base.

Jeg fikk nylig førstehånds info fra ansatte i Stokke, og stoler på den informasjonen.
 
Nei, Modular base passer kun til Modular sete. Dette er nytt og meningen er at Modular base også passer neste størrelse bilstol, altså når barnet er fra 10-12 mnd+ og ferdig med babysete. Det varsler ved feilmontering mm. Dette er en helt ny modell. Selve Modular setet er også lettere, litt bredere og har enda bedre støtte mm enn Izi Go X1. Izi Go X1 er etter hva jeg vet utgående, både sete og base.

Jeg fikk nylig førstehånds info fra ansatte i Stokke, og stoler på den informasjonen.
Går x1 ut av produksjon fra besafe (dette visste ikke min venninne ansatt hos hts noe om), eller er det Stokke som slutter med det? Jeg skjønner godt om Stokke bare tilbyr et sete som passer sine stoler, siden disse er litt annerledes i festet mot vogna enn de vanlige besafestolene.
 
Går x1 ut av produksjon fra besafe (dette visste ikke min venninne ansatt hos hts noe om), eller er det Stokke som slutter med det? Jeg skjønner godt om Stokke bare tilbyr et sete som passer sine stoler, siden disse er litt annerledes i festet mot vogna enn de vanlige besafestolene.

Det kan veldig godt være at det bare er Stokke som kjører på Modular, jeg ba ikke om å få det spesifisert da jeg snakket med deres representanter, men ble anbefalt både av Stokke og de i butikken (Babybanden) å velge Modular fremfor X1 pga endringen/forbedring og flerbruksmuligheten til basen.

Ser X1 er på salg de fleste steder, gjerne som pakke med base, men om det er fordi det blir billigere nå som Modular er her eller om det er fordi de tenker å fase det helt ut, tør jeg ikke uttale meg om.
 
Back
Topp