Barnevogn

Noen som vet forskjellen mellom bugaboo fox og buffalo? Vi har veldig lyst å ha bugaboo. Ergonomisk sete til barnet, og ergonomisk bra for hele overkroppen når vi skal trille (rundt grep - desto mer muskler og anspenthet, men dette har flatt grep). Håndtaket kan også justeres i høyde på en effektiv måte og ikkje en som må vippes opp og ned. Veldig greit i og med høydeforskjellen vår.
 
Noen som vet forskjellen mellom bugaboo fox og buffalo? Vi har veldig lyst å ha bugaboo. Ergonomisk sete til barnet, og ergonomisk bra for hele overkroppen når vi skal trille (rundt grep - desto mer muskler og anspenthet, men dette har flatt grep). Håndtaket kan også justeres i høyde på en effektiv måte og ikkje en som må vippes opp og ned. Veldig greit i og med høydeforskjellen vår.

Jeg har blitt fortalt at fox er en nyere og bedre versjon av buffalo. Bedre demping og lettere i vekt blant annet. Jeg syntes også fox er bedre å trille [emoji4] Men hør med de i butikken, de kan sikkert fortelle litt bedre hva forskjellen er [emoji28]
 
Noen som vet forskjellen mellom bugaboo fox og buffalo? Vi har veldig lyst å ha bugaboo. Ergonomisk sete til barnet, og ergonomisk bra for hele overkroppen når vi skal trille (rundt grep - desto mer muskler og anspenthet, men dette har flatt grep). Håndtaket kan også justeres i høyde på en effektiv måte og ikkje en som må vippes opp og ned. Veldig greit i og med høydeforskjellen vår.

Jeg hadde også lyst på buffalo eller fox.
Vi var å så på Fox før helgen, og den ble skrevet raskt av listen.. :( Syns den virka «billig» og skranglete.
Buffalo er jo ute av produksjon. [emoji19]
 
Jeg hadde også lyst på buffalo eller fox.
Vi var å så på Fox før helgen, og den ble skrevet raskt av listen.. :( Syns den virka «billig» og skranglete.
Buffalo er jo ute av produksjon. [emoji19]

Vi strøk også Fox av listen i helgen. Står nå mellom Emmaljunga NXT 90 og Stokke trailz.
 
Tror vi landet på NXT 90.
Trailz er en fin vogn, men vi hadde så dårlig erfaring med trailzen til junior. Så tørr ikke satse på at 2018 modellen er noe bedre :(

Kun fått sett Trailz i butikk, de hadde ikke NXT90 inne. Men mulig vi drar over grensa på jakt etter vogn, ser de er litt billigere der.
 
Hvorfor ikke prøve Babyjogger sine vogner? De er lette å trille, superenkle å folde sammen og veier ikke altfor mye heller :happy: Dessuten er de enkle å ta med seg på ferie og fly, da de har punkteringsfrie dekk som man enkelt kan ta av for å minske størrelsen den tar. Bør sef ha den i en transportbag da, da.
 
Hvorfor ikke prøve Babyjogger sine vogner? De er lette å trille, superenkle å folde sammen og veier ikke altfor mye heller :happy: Dessuten er de enkle å ta med seg på ferie og fly, da de har punkteringsfrie dekk som man enkelt kan ta av for å minske størrelsen den tar. Bør sef ha den i en transportbag da, da.

Liker ikke Babyjogger. Opplevd at de har veltet, og det satt en skikkelig skrekk i meg. Jobbet mange år i barnehage, og eneste vognene jeg har opplevd at velter er de. Kommer til å gå med barnevogn og hund, og trenger en stabil vogn som jeg stoler på [emoji4]
 
Hvorfor ikke prøve Babyjogger sine vogner? De er lette å trille, superenkle å folde sammen og veier ikke altfor mye heller :happy: Dessuten er de enkle å ta med seg på ferie og fly, da de har punkteringsfrie dekk som man enkelt kan ta av for å minske størrelsen den tar. Bør sef ha den i en transportbag da, da.

For min del er det uaktuelt med en vogn hvor jeg ikke kan ha ungen snudd mot meg [emoji6]
 
Vi kommer til å ha samme vogn som vi hadde til storebror, en bugaboo buffalo. Veldig fornøyd med bugaboo :happy::happy:
 
Var innom babycare og barnas hus idag, men falt ikke for noen vogner egentlig :banghead: ender kanskje på emmaljunga nxt 90 ECO grønn med supreme bag...
 
Hvilken butikk hadde Emmaljunga NXT 90 inne? Ikke funnet den i fysisk butikk enda.
Både barnas hus og babycare hadde, men bare barnas hus hadde ecoen :happy: kommer antakelig til å velge den store bagen, da jeg synes at den med håndtak i kalesjen blir for lite lun i nord. Men det var jo tusen valg, så jeg greide ikke helt å henge med, og dyrt blir det jo, over 13000,- kr.. .Men emmaljunga finner man vel ikke rimeligere noe sted?
 
Både barnas hus og babycare hadde, men bare barnas hus hadde ecoen :happy: kommer antakelig til å velge den store bagen, da jeg synes at den med håndtak i kalesjen blir for lite lun i nord. Men det var jo tusen valg, så jeg greide ikke helt å henge med, og dyrt blir det jo, over 13000,- kr.. .Men emmaljunga finner man vel ikke rimeligere noe sted?

Ser den er billigere i Sverige, og vi har muligheten til å kjøre over grensa. Barnas Hus hadde ikke vognen inne, og skulle gjerne sett den. Men skjønner hva du mener med tusen valg. Ikke lett å henge med.
 
Ser den er billigere i Sverige, og vi har muligheten til å kjøre over grensa. Barnas Hus hadde ikke vognen inne, og skulle gjerne sett den. Men skjønner hva du mener med tusen valg. Ikke lett å henge med.
Okei, hvor mye rimeligere da evt? Ja, når jeg kjøpte vogn for syv år siden, så var hver vogn ett valg, nå kan man jo mikse og matche i det uendelige :dead:
 
Back
Topp