Hvilken er best til barnehagevogn/sovevogn?

  • TFK Joggster Adventure

  • Babyjogger City Elite


Results are only viewable after voting.

Heidi3007

Første møte med forumet
Hei,

Har en liten tass som akkurat blir 1 år når han skal begynne i barnehagen i August 2018. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken barnehagevogn/sovevogn jeg vil ha.

Står mellom disse;
TFK Joggster Adventure
Baby jogger city elite

Er det noen som har noen erfaringer, eller meninger om hvilke av de jeg burde gå for? Fortell gjerne hvorfor du anbefaler den ene istedetfor den andre. Han er lang for alderen, allerede 78 cm (9mnd om 2 uker).
 
Tfk ;)

Jeg brukte denne til minsten i starten, men gikk over til simo da jeg følte tfken ble for åpen og ustødig med 3 hjul..
 
Jeg ville kjøpt en brukt simo el emmaljunga med fire hjul. Mye stødigere og store gode vogner
 
Babyjogger av de to, men ville kjøpt en brukt simo eller emmaljunga ja :)
 
Det har ikke skjedd hverken med tfk eller mountain buggy på de 13 årene jeg har jobbet o bhg

Har dere vognvakt da eller? Jeg har selv sett det skje. I bhagen vi skal, så er det ikke vognvakt hele tiden, lett for en ivrig krabat å prøve å komme seg ut selv. Så ingen god erfaring hverken herfra eller fra noen venninner med det til sovevogn.
 
Kjøp en brukt firehjulet vogn, ingen vits i å kjøpe ny vogn til soving i bhg. ;)
God plass i en Simo med sportsdel, vår treåring sover fremdeles i en slik, og han er lang for alderen.
Disse får du ofte veldig billig på Finn. :)
 
Har dere vognvakt da eller? Jeg har selv sett det skje. I bhagen vi skal, så er det ikke vognvakt hele tiden, lett for en ivrig krabat å prøve å komme seg ut selv. Så ingen god erfaring hverken herfra eller fra noen venninner med det til sovevogn.
Nei ikke vognvakt
Hatt en selv også å den veltet heller aldri
 
Back
Topp