Barnehage

Bkno9416862

Blir kjent med forumet
Hvor gammel er barnet ditt når h*n skal begynne i barnehage? Til de som har begynt, hvordan går det? :)

Min har fått plass når han er 1 år, men venter til han er 15 mnd tror jeg. Føler han er så liten, men tror han begynner å bli klar. Har vel godt av å være mer sammen med andre barn :)
 
Mi begynte forrige uke, rett over 10 mnd gammel. Går kjempefint! Lettere nå, når de ikke skjønner like mye som når de blir litt eldre :) vi vinker bare hadet, og så kan vi dra! Kjempegodt for mammahjertet at hun trives så godt :)
 
Vi skal ha han hjemme en stund til, men har søkt barnehage plass til neste år. Jeg tenker at vi aldri får denne tiden tilbake og jeg vil nyte denne tiden sammen med han. Vi koser oss i åpen barnehage, er mye på lekeplasser, svømming og er med venninner som har barn på samme alder.

Det blir lite tid til å kjede seg og vi trives med en hektisk hverdag hjemme :)
 
Han begynte 15. august, han ble 10 mnd 20.august. Det går faktisk utrolig bra, og han storkoser seg :)
 
Han skulle begynne i januar, men fikk plass fra desember så vi tar myyyyk start og krysser fingrene for at i januar går det bra med mer eller mindre fulle dager :)
 
Begynte rett før 11 mnd.
Innkjøring først, så 4 timers dager, nå opp mot 6 timers dager og ingen gråting eller noe når vi leverer nå. Var ca 3 uker med gråting i 5 min når vi gikk.

Virker som han koser seg veldig :)
 
Back
Topp