Barne-TV

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Ser dere på barne-tv med barna? Vi ser litt noen ganger, ikke så lenge av gangen. Fantorangen og Lille Jack er favoritten. Hun har sittet stille på fanget en hel episode av Lille Jack, hun vil aldri sitte på fanget ellers. Så det er veldig koselig; )
 
Vi ser på Elias, det er en favoritt!
 
Null interesse for noe som helst som vises på en skjerm. Storebroren elsket Fantorangen i den alderen, var så deilig for det gjorde den siste halvtimen før grøt og natta mye enklere. Men ikke for lillebror nei...

Eller, han fulgte litt med på sangene på Månetoppen og en gang fulgte han nøye med når mannen så Sons of Anarchy. Mannen var veldig fornøyd. Haha
 
Hun er kun interessert om det er på ipaden/iphone, finnes ikke interessert om det er på TV.
 
Han er i og for seg veldig interessert i Ipaden og mobilen. Men det er i å spise på det ;)
 
Ble litt fascinert av Drømmehagen, da jeg i vitenskapens tjeneste (les: egen nysgjerrighet) satt det på for ho. Ellers ikke. Kikker kort opp på skjermen i ny og ne hvis storebror ser på et eller annet.
 
Han viser liten interesse for tven. Elsker å spise på nettbrett og mobil.
 
Her er det Lille Jack og Fantorangen hver kveld fra kl 17.45-18.00, før kveldsmaten. Mini sitter som et tent lys og følger med :)
 
Ikke prøvd :)
 
Har ikke prøvd barne tv jeg heller, men han er veldig interessert i tven hvis den står på. Hadde vært behagelig om han kunne sitte stille i 5min;)
 
Ho så på jul på månetoppen med pappaen sin. Men tror det var han som var mest interessert. Ofte satt han igjen å så den ferdig, mens ho lekte rundt på gulvet :p Kråkeklubben på nrk nett-tv er også en hit. Så litt på Baby-tv på youtube når ho var mindre
 
Ho så på jul på månetoppen med pappaen sin. Men tror det var han som var mest interessert. Ofte satt han igjen å så den ferdig, mens ho lekte rundt på gulvet :p Kråkeklubben på nrk nett-tv er også en hit. Så litt på Baby-tv på youtube når ho var mindre
Vi har faktisk den baby-tv kanalen. Det skal jeg teste imorgen:)
 
Vi ser på Disney Junior, mange morsomme programmer for de minste der. Han sitter ikke og følger med, men elsker når de synger og det gjør de mye på disse programmene :)
 
Vi ser på Disney Junior, mange morsomme programmer for de minste der. Han sitter ikke og følger med, men elsker når de synger og det gjør de mye på disse programmene :)
Storebror har sett den kanalen i 3 år. De samme episodene sendes om igjen og om igjen. Han synes det er fantastisk!!! Jeg synes ikke det er like morsomt lenger... Haha. Og snart oppdager vel lillebror den også. Har prøvd å sirkle han over på Super, men nei...
 
Storebror har sett den kanalen i 3 år. De samme episodene sendes om igjen og om igjen. Han synes det er fantastisk!!! Jeg synes ikke det er like morsomt lenger... Haha. Og snart oppdager vel lillebror den også. Har prøvd å sirkle han over på Super, men nei...
Hahah, ja jeg kan allerede nesten alle sangene utenatt så jeg kan tro at jeg er rimelig lei om det er samme kanal det går i om 3 år også :p
 
Frøkna er totalt uinteressert i TV og iPad nå. Var veldig interessert i iPad en periode..
 
Teletubbiene er litt gøy blitt nå. Og litt laughing babies på you tube. Ellers har han ikke ro i rompa til noe som helst.
 
Det er Fantorangen og Lille Jack som er favorittene her. Liker å se på iPaden og tv'en:) Men 10 min er nok, etter det er hun lei.
 
Er ikke interessert...
 
Back
Topp