barnas supershow

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
hva synes barna deres om det? her er vi like skuffa hver lørdag, de vil ikke se det og det skjønner jeg veldig godt, er jo bare mas. Skulle ønske det var noe ordentlig å se på på lørdagskvelden da man skal kose seg litt med lørdagsgodt og se barne tv.
 
Han synes det var moro når de holdt på med såpebobler, men er ellers ikke så interessert.
Han er bare litt over 2 år, da.
 
Ungene ELSKER det!!
 
Frøkna her gleder seg til det, og lillebror var veldig engasjert i dag - spratt opp og dansa hver gang det var musikk. Synes det er morsomt jeg
 
Erik syns det er spennende med ordentlige barn, så han ser gjerne på det[:)]
 
ORIGINAL: smash

Ungene ELSKER det!!
 
Eldsten liker det veldig godt[:)]
Syns noe er veldig tåpelig,men er jo for ungene[:D]
 
ORIGINAL: Qualitas

Erik syns det er spennende med ordentlige barn, så han ser gjerne på det[:)]


Linus også....
 
her gidder ingen av de å se på det!! er enig med HI! bare rot og tull![:'(]
 
minsta digger det! Har alle tre barna mine gjort igrunn, men minsta jubler bare hun ser "reklamen" for det på nrk super [8D]
 
Jenta på 3 ser på det, men det er mest fordi det er lørdagsgodis under barne-tv tror jeg :)

JA til Bompibjørnene eller Ducktales! [:D]
 
Begge jentene elsker det!! Og minstemor ser ikke på mye annet, men Barnas Supershow sitter hun klistret til [:)]
 
Mine liker det veldig godt, så lenge de synes det er gøy holder det for meg, jeg trenger ikke like det.
 
de elsker det alle 3[:)]
 
Amalie interesserer seg ikke i det hele tatt.
Da liker hun bedre disse showene på nrk super.
Men jeg følger med, iom at jeg var barnehagetanta til Smilla i 2 år[:D]
 
ORIGINAL: Ripley

Jenta mi er fascinert av ordentlige barn. (Slik som qualitas og nevner). Og mye dans og musikk slår i hvertfall an. Enn så lenge.



Men jeg vet av at niesene mine på straks 3 år og 5og et halvt åringen er det kun eldste som syns det er artig.





Selv må jeg innrømme at jeg er utrolig fascinert av "oldemor" i serien. [8D]


Men sånn jamnt over er det jo bare rot og tull, og galskap. Hva skjedde med god gammeldags pedagogisk barne-tv eller en eller annen historie med moral?


[8|]
jeg er glad for at det finnes barne-tv på barnas premisser, jeg, og ikke bare god gammaldags pedagogisk skjit eller kjipe historier med moral!

Hvordan hadde du syntes det var å bare se tv-program med tydelig moral eller programmer som absolutt skulle lære deg noe? Ikke mye til underholdning, det! Nei, takke med til UNDERHOLDNINGSprogram for barn!!
 
ORIGINAL: smash

Ungene ELSKER det!!
 
ORIGINAL: smash

Ungene ELSKER det!!


he rog
 
ORIGINAL: Søte frøken

Her digger vi det[:D] Kjempe poppis[:)]

 
Sammer her [:)]
 
Back
Topp