"Bare slapp av og prøv å ikke tenke på det..."

Nullenusken

Forumet er livet
Flere enn meg som får det rådet??????? [:@][:@][:@]
Tror jeg tar kvelertak på den neste som gir meg det rådet!!!!!!!!
HAAAAAAAAAAAATER det så dypt og intenst!!!!!
Hva tror de liksom jeg prøver på?????? ARRGH!!!!!!!!!!!
 
Kjenner bare det freser inni meg.....
JOOODA, det er så velmenende atte.....
MEN FY SØREN ALTSÅ!!!
Gjemmer meg snart inni et skap.... tør jo ikke nevne prøvingen lengere... så nå føler jeg meg bare enda mer alene....
HVORDAN kan man IKKE tenke på det???
Jeg får jo den forbanna blødningen hver måned som hyler mot meg hvor mislykket jeg er..........
 
ORIGINAL: Nullenusken

Flere enn meg som får det rådet??????? [:@][:@][:@]
Tror jeg tar kvelertak på den neste som gir meg det rådet!!!!!!!!
HAAAAAAAAAAAATER det så dypt og intenst!!!!!
Hva tror de liksom jeg prøver på?????? ARRGH!!!!!!!!!!!

Kjenner bare det freser inni meg.....
JOOODA, det er så velmenende atte.....
MEN FY SØREN ALTSÅ!!!
Gjemmer meg snart inni et skap.... tør jo ikke nevne prøvingen lengere... så nå føler jeg meg bare enda mer alene....
HVORDAN kan man IKKE tenke på det???
Jeg får jo den forbanna blødningen hver måned som hyler mot meg hvor mislykket jeg er..........


Er nesten ingen som veit eg prøver. Men hadde eg fått høyrt det rådet om igjen hele tida, så hadde eg sagt at dette rådet kan dere la vere å gi meg.

Men du, herlege jente, må aldri tenke at du er mislykka. Du klara deg bra og har mykje ting du kan/klarer. At kroppen tar sine egne stikkveger har ikkje noko med at du er mislykka. Eg ser at du har prøvd lenge og eg hadde mista trua for lenge sida. Men du er ei tøff jente som ikkje gir opp. Du sprer glede og gjer oss glade her inne. Men eg vil bare seie: DU MÅ IKKJE TENKA AT DU ER MISLYKKA!!!!

Håper du føler deg betre etterkvart[:)]


Og desse her til dei som gir dumme rådet til deg:
 
De mener det vel godt, men har de vært i samme situasjonen burde man vete at det er omtrent umulig å ikke tenke på..
 
Du får si ifra neste gang[:)]
 
Jeg får til å me sånne råd av ei som har prøvd i 3 år!
Hun burde vel vite at det ikke er så lett??
 
jeg føler med deg!!!
hater hvis noen prøver seg på å si at du stresser for mye med det, ikke tenk på det!
 
har egentlig sett at det er de menneskene som jeg ikke prater så mye med som en kollega osv..
så derfor har jeg sluttet å svare på det. før brukte jeg å forsvare meg og greier om at det gjorde jeg ikke nei osv..men det driter jeg rett og slett i nå! [:)]
 
det er nok litt sånn lykkelig uvitende som vi har snakket om tidligere [8D]
 
Du må ikke si at du er mislykket, Nullenusken! Dette er noe du ikke rår over, og du gjør alt du kan for å lykkes. at dere ikke har lykkes med prøvingen enda er ikke det samme som at du/dere er mislykket. Det MÅ du skille mellom, ellers gir du deg selv en enda større knekk enn det du går igjennom fra før. Jeg håper så inderlig at dere lykkes snart så du kan få det godt.
 
Så herlige dere er alle sammen....
Er desverre veldig vanskelig å ikke føle seg mislykket i perioder.....
Grunnårsaken for at vi er jenter er jo at vi skal bære frem neste generasjon.... og DET får jeg ikke til..... Når jeg da ser alle dem rundt meg som popper ut unger overalt, da mister jeg helt motet.... Ufattelig hvilke tanker som kan presse seg inn i hodet...
Egentlig litt deilig denne måneden når vi ikke har prøvd aktivt.... har ikke testet etter el, har ikke helt styring på når jeg er i syklusen osv.... og tror faktisk at vi bommet på el også, hehe.... er bare så frustrerende når jeg egentlig er stolt over hvor lite jeg tenker på det, og så får jeg slengt i ansiktet: "Ærlig talt, nå synes jeg du burde tenke mindre på dette her, du er jo besatt!" bare fordi personen SPØR om hvordan det går, og jeg forteller!!!!
Utrolig frustrerende også når jeg står og forteller en nær venn/familie leeeenge hvor utrolig frustrerende det er når noen gir det rådet, og hvordan man heller bør reagere, og så presterer den samme personen et par minutter etterpå å avslutte samtalen med å si: "Jamen bare ikke tenk på det, så går det sikkert! bare slapp av..... Jeg har et vennepar som prøvde leeeenge å bli gravide, og så gav de opp. De adopterte, og tror du ikke ho ble gravid da???"

Hvor mange er det ikke som har ordrett den samme historien der forresten???? Skulle trodd alle kjente samme familien, haha...
 
Uff, det derre kan ikke være noe koseligt nei........[&o]
Det var mitt verste mareritt når vi fant ut vi skulle prøve på et lite mirakel, at alle skulle komme med råd i hytt og pine....... Så vi fant ut vi skulle holde det for oss selv, og det er jeg glad for når jeg leser hva dere går gjennom følelsesmessig av disse komentarene....... 
 
Synest og det er kjempe vanskeligå få den kommentaren.. Vi har bare prøvd snart 1år, men når legen og venner sier, slapp bare av, du er ennå ung osv... 

MEN det ER vell nærmest UMULIG å ikke tenke på barn og prøving når det er det største ønske for fremtiden[&o][&o][&o]
 
ORIGINAL: Nullenusken

Flere enn meg som får det rådet??????? [:@][:@][:@]
Tror jeg tar kvelertak på den neste som gir meg det rådet!!!!!!!!
HAAAAAAAAAAAATER det så dypt og intenst!!!!!
Hva tror de liksom jeg prøver på?????? ARRGH!!!!!!!!!!!

Kjenner bare det freser inni meg.....
JOOODA, det er så velmenende atte.....
MEN FY SØREN ALTSÅ!!!
Gjemmer meg snart inni et skap.... tør jo ikke nevne prøvingen lengere... så nå føler jeg meg bare enda mer alene....
HVORDAN kan man IKKE tenke på det???
Jeg får jo den forbanna blødningen hver måned som hyler mot meg hvor mislykket jeg er..........

 
JAAAAAAAAAA..[:@][:@]
Helt enig .. tror de må være i samme situasjon som oss for å forstå..
Blir så forbanna når noen sier at jeg må prøve å ikke tenke på det og at jeg må slappe av..osv. uff [:'(][:@]
 
Back
Topp