Bare meg?

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Heisann
 
Er det bare meg som syns det er vanskelig å returnere til normalen igjen? Liksom hoppe tilbake i den gamle tralten med jobb, venner, familie, rutiner... Har vært sykemeldt rett fra ferie, så det har vært noen merkelige måneder for oss nå.
 
Hei kjære Maur
 
Jeg var sykemeldt i 2 mnd etter vi mister vår lille i uke 18.
 
Det var kjempevanskelig å komme tilbake. Måtte utsette oppstarten flere ganger. Men når du først er i gang så er det godt.
Jeg var nedom og sa hei et par ganger og jobbet 50% ei uke før jeg satte igang for fullt.
 
Det er tøft, men heldigvis er det noe alle har forståelse for. Men må bare ta den tiden man trenger...
 
Klem
 
Heisann Maur,
 
Det er nok ikke bare du, jeg syns at det var veldig vanskelig...for tiden sto stille for meg...Mens de rundt meg, ja der gikk livet videre sin vante gang og de stilte, om ikke direkte så indirekte krav om at det var på tide for meg også å komme meg videre..men så enkelt er det ikke. Men jeg hoppa i det...å begynte å jobbe litt igjen...det var deilig å ha en slags rutine, [:)]
Bare ta den tid du trenger du, for det er bare du som vet hva du orker
 
Takk jenter. Det hjelper på at andre har opplevd det på samme måte. Og jeg har en jobb der det er mye gravid og babyfokus... så det er litt vanskelig. Håper det går greiere utover uken.
 
                         Kjære Maur Asto[:D]
 
Jeg Har også mistet sent i svsk...en gutt i 02 og en gutt til i 05.uke 22 i svsk...Jeg må bare fortelle deg at du er ikke alene om å slite deg tilbake til arbeidslivet fort.Jeg husker jeg tenkte" guri jeg må på jobb,er jo ikke syk".Vi er ikke fysisk syke,men psykisk kan man si...Jeg jobber i bhg,og sleit med å komme tilbake,for det var jo barn jeg jobbet med...jeg reagerte når jeg så andre gravide,og tenkte ofte på "nå kun jeg vært så å så langt på vei,og når termin kom tenkte jeg på det som kun ha vært..Jeg har fremdeles faste datoer i året som jeg tenker ekstra på de,men jeg har kommet over det verste,men de blir jo aldri glemt,har de i mitt hjerte.Nå har jeg en gutt på ca 3 mnd,og har vært heldig denne gangen.Men det jeg egentlig ville si er at etter jeg mista de 2 andre,var jeg faktisk sykemelt ett halvt år hver gang,for jeg trengte den tiden til å komme over den verste sorgen,samtidig som jeg måtte "øve" meg på at livet måtte fortsette,spesiellt det å klare å være sammen med bhg barna uten å falle sammen igjen.Jeg måtte ta det gradvis.Beg på litt aktiv sykemelding...så ble det økt litt etter litt.Håper du klarer etterhvert å bli den samme gamle "Maur Asto",men ikke press deg selv,ta tiden til hjelp,uansett hvor lang/kort tid det tar..
 
Klem fra Laila.
 
Uff. I dag har vært en knalltøff dag. Og nå har jeg brukt en time på å skrive flere sider på dagboken min her på dataen. Jeg skriver til Milli og prøver å få fram hvor høyt jeg elsker henne. Men ord blir fattige. Jeg savner henne så utrolig mye!
 
ååå skulle ønske jeg kunne krype inn i inboxen din å sprette ut å bare gi deg en kjempeklem!
 
ORIGINAL: Rabbelure

ååå skulle ønske jeg kunne krype inn i inboxen din å sprette ut å bare gi deg en kjempeklem!
signerer,som jeg skulle sagt det selv
 
Takk, dere aner ikke hvor godt det er å ha dere. Særlig når "ingen" andre forstår... De sier de skjønner, men de gjør jo ikke det. Og mannen blir frustrert fordi jeg blir så utrøstelig. Jeg savner jo bare den lille skatten min så mye at hver celle i kroppen verker... Hvorfor er det så vanskelig å skjønne? Uff nei, men jeg har i hvert fall fått ut mye tristhet og tårer, og da blir det bedre igjen en stund. Lurer på hvor lenge sånne nedturer kommer til å fortsette å komme...
 
Ord er fattige i en slik tid...
Det er liksom ikke noe som hjelper...
Du er verdens beste støtter og ikke minst oppmuntrer!
Skulle ønske det ikke hadde hendt deg! det er så ufattelig trist!
Min kjære venn!
Se fremover, se på det som den viktigste lærdom og gi videre erfaringene dine!
Milli er hos deg! og vil altid være hos deg..
Er så glad for dine trøstende ord, jeg blir fattig i en slik stund!
Lykke til!
Og mange mange trøste klemmer fra meg!
 
 
Back
Topp