Bare kroppen som tuller..?

HeltPåTur

Elsker forumet
Begynte å få svaaake positive tester 3+6 som ble liiiitt og litt sterkere, men ikke veldig sterke i dagene etter. 4+4 begynte jeg å blø kraftig og med smerter sterkere enn menssmerter. Blødde slik i 6 dager, mens smertene avtok etter et døgn. Nå er jeg på dag 17 etter blødningen startet, og jeg har enda noen av symptomene som jeg hadde fra like etter befruktning. Skjønner ikke så mye.. testen var svakere igjen, nesten bare skygge igjen siste dag med blødning, så jeg kan jo ikke være gravid lengre heller.. ikke tror jeg at jeg har fått el når jeg pleier heller. Ingen el.smerter eller typisk el.slim. Kun litt øm i livmortapp og livmor, og litt liknende el.slim på et par tørk men ikke utenom.. bare slik det er etter en tidlig sa? Har hat en tidligere og, men husker ikke forløpet der.. :)
 
Høres ut som SA. Dra til legen og mål hcg.
 
Enig, høres ut som en kjemisk SA. Ta en test om noen dager igjen, sannsynligvis vil den bli svakere, men ikke uvanlig med skygge/svake tester noen uker etter SA. [emoji255]
 
Høres ut som SA. Dra til legen og mål hcg.
Enig, høres ut som en kjemisk SA. Ta en test om noen dager igjen, sannsynligvis vil den bli svakere, men ikke uvanlig med skygge/svake tester noen uker etter SA. [emoji255]

Ja, jeg tenker jo jeg også at jeg har hatt en tidlig sa og ikke tenkt mer på det etterpå.. men, nå er det 19 dager siden jeg startet å blø med smerter (svake rier, men mer konstante enn rier). Jeg er fremdeles skikkelig kvalm, gjerne flere ganger om dagen. Puppene er noe ømme også. MEN testen ble jo som sagt svakere. Etter tre minutt viste den en så svak strek at jeg måtte konsentrere meg for å se den.. så det MÅ jo ha vert en sa! Kan ikke forstå annet... men har ikke hatt el enda, ikke det typiske elslimet og smertene som jeg pleier å ha.
En gtest kan ikke gå fra å være positiv (ikke kjempesterk, men godt synlig) til å være nesten negativ, veeldig svak positiv, og man er fremdeles gravid, sant..? OM det så hadde vert en tvilling, så hadde vell ikke hcg sunket, men bare evt stagnert litt?
 
Ja, jeg tenker jo jeg også at jeg har hatt en tidlig sa og ikke tenkt mer på det etterpå.. men, nå er det 19 dager siden jeg startet å blø med smerter (svake rier, men mer konstante enn rier). Jeg er fremdeles skikkelig kvalm, gjerne flere ganger om dagen. Puppene er noe ømme også. MEN testen ble jo som sagt svakere. Etter tre minutt viste den en så svak strek at jeg måtte konsentrere meg for å se den.. så det MÅ jo ha vert en sa! Kan ikke forstå annet... men har ikke hatt el enda, ikke det typiske elslimet og smertene som jeg pleier å ha.
En gtest kan ikke gå fra å være positiv (ikke kjempesterk, men godt synlig) til å være nesten negativ, veeldig svak positiv, og man er fremdeles gravid, sant..? OM det så hadde vert en tvilling, så hadde vell ikke hcg sunket, men bare evt stagnert litt?

Hvis g-testen blir svakere så synker hcg-nivået, og det er ikke trolig at du forblir gravid da.
Slik jeg har forstått det.
 
Ja, jeg tenker jo jeg også at jeg har hatt en tidlig sa og ikke tenkt mer på det etterpå.. men, nå er det 19 dager siden jeg startet å blø med smerter (svake rier, men mer konstante enn rier). Jeg er fremdeles skikkelig kvalm, gjerne flere ganger om dagen. Puppene er noe ømme også. MEN testen ble jo som sagt svakere. Etter tre minutt viste den en så svak strek at jeg måtte konsentrere meg for å se den.. så det MÅ jo ha vert en sa! Kan ikke forstå annet... men har ikke hatt el enda, ikke det typiske elslimet og smertene som jeg pleier å ha.
En gtest kan ikke gå fra å være positiv (ikke kjempesterk, men godt synlig) til å være nesten negativ, veeldig svak positiv, og man er fremdeles gravid, sant..? OM det så hadde vert en tvilling, så hadde vell ikke hcg sunket, men bare evt stagnert litt?

Er nok en SA du har hatt ja. Hvis testen er så svak at du nesten ikke kan se streken, så er du nok ikke gravid lenger. Selv med en tvilling borte og en igjen, så ville den nok ikke vært så svak. Symptomene kan ofte sitte i en liten stund etterpå, til hcg er helt borte.
 
At symptomer henger igjen er helt normalt. Nå var jeg riktig nok en god del lenger på vei da jeg mistet, men mange av symptomene hang igjen helt fram til første tr kom fire uker etterpå, og i de første syklusene etter det hadde jeg generelt mye mer murring og diverse i dpo-dagene enn jeg ellers har hatt.
Håper du snart har en ny spire som sitter hele veien! [emoji173]
 
Jeg tok en ny test nå bare sånn i tilfellet, og den var hbit som forventet :) bare så utrolig rart at testen ble omtrent heøt hvit en liten uke etter sa startet, men at jeg fremdeles er kvalm 20ndager senere?? Kvalmen tok seg opp i går igjen, blæh!!
 
Jeg tok en ny test nå bare sånn i tilfellet, og den var hbit som forventet :) bare så utrolig rart at testen ble omtrent heøt hvit en liten uke etter sa startet, men at jeg fremdeles er kvalm 20ndager senere?? Kvalmen tok seg opp i går igjen, blæh!!

Hadde symptomer på graviditet fra SA og til neste tr, så det er dessverre vanlig. Men er du i tvil, ta blodprøve hos lege :)
 
Jeg tok en ny test nå bare sånn i tilfellet, og den var hbit som forventet :) bare så utrolig rart at testen ble omtrent heøt hvit en liten uke etter sa startet, men at jeg fremdeles er kvalm 20ndager senere?? Kvalmen tok seg opp i går igjen, blæh!!
Som sagt hang det igjen helt fram til tr hos meg (jeg fikk ikke negativ test før etter første tr heller, da), og også litt i de første syklusene etterpå. Det er frustrerende, men helt normalt. Det er kjempebra at du har negativ test nå, da er det jo gode muligheter for en ganske normal syklus med en gang.[emoji106]
 
Hender at symptomer kan sitte i veldig lenge tross hcg har falt.
Eneste måten å bli heeeelt sikker er å ta blodprøve evt UL, men høres ut som det bare er kroppen som tuller dessverre
 
Back
Topp