Badekar - varme

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Har hørt at det ikke er så lurt å bli overopphetet i første trimester. Er det da dumt å ta badekar? Så nemlig ett sted at man ikke måtte bli for overopphetet ved trening etc. Derfor tenkte jeg kanskje at det var dumt å ta for mye badekar?
[emoji85] er veldig glad i det nemlig [emoji23] ble akutt nervøs
 
Har aldri hørt om at man ikke kan bade i badekar... :)
 
Jeg er litt redd for det samme. Er over gjennomsnittet glad i varme laaange bad. Jeg har bestemt meg for å fortsette å bade, men tør ikke å bruke den varmen jeg brukte før. Redd for at den lille skal bli overopphetet og ikke overleve. Jeg har spurt både fastlege og lege på KK. Begge sa det gikk fint og at jeg måtte fortsette å leve som normalt. Men nå vet jeg jo ikke om hva de mener er normalt. Men jeg tror det er lurt å passe på ekstremt varme bad, spesielt 1. trimester.
 
Jeg er litt redd for det samme. Er over gjennomsnittet glad i varme laaange bad. Jeg har bestemt meg for å fortsette å bade, men tør ikke å bruke den varmen jeg brukte før. Redd for at den lille skal bli overopphetet og ikke overleve. Jeg har spurt både fastlege og lege på KK. Begge sa det gikk fint og at jeg måtte fortsette å leve som normalt. Men nå vet jeg jo ikke om hva de mener er normalt. Men jeg tror det er lurt å passe på ekstremt varme bad, spesielt 1. trimester.

Så glad for å høre dette! Da blir deg ingen ekstremt varme bad på meg lengre. [emoji173]️men bading blir det! [emoji2]
 
Serr? Jeg har vært syk noen dager nå, så fryser ihjel - jeg går i dusjen å har nesten på det varmeste.... Aldri tenkt noe over dette da den ligger veldig godt gjemt?
 
Serr? Jeg har vært syk noen dager nå, så fryser ihjel - jeg går i dusjen å har nesten på det varmeste.... Aldri tenkt noe over dette da den ligger veldig godt gjemt?
Gjelder ikke dusjing:) men "overdrevent" varmt bad over tid der man kan bli overopphetet :)
 
Back
Topp