babyT? Vil vi oppleve mirakelet ved icsi?

stikker bare innom for å ønske lykke til[:D]
 
Tusen takk for det *tulla* [:D] 
 
Nå har jeg lest masse om Tokyo på nett. Gleder meg så sinnsykt til å reise! Godt å ha det å tenke på, ellers tror jeg jeg hadde blitt gal av å gå og vente på svar på blodprøvene, og på innkalling til Tromsø.
 
Her er det en typisk Tangstad-fredag: Vi har gjort rent i leiligheten, spist taco, sett Grand Prix og Nytt på Nytt og øvd på korsangene. Min man har også begynt i koret, og vi liker å synge sammen. Nå sitter han med gitaren og spiller og synger mens jeg henger litt på nett.
 
Har ingen planer for morgendagen, men tror kanskje jeg skal prøve å få med noen venninner på kafé...
 
Hei[:)]
 
Innom for å ønske deg god helg tilbake[:)] Ser du venter på innkalling til Tromsø. Vet du noe om hvordan de er der borte ?? Skal til Kirkenes å sjekke meg, men har ikke så store trua på de der borte etter mange dårlige erfaringer... Men fastlegen min sender meg videre til Tromsø evnt. dersom vi har behov for hjelp.
 
Håper lørdagen din er bedre enn den startet og at ikke tankene dine tynger deg... Snart er dere i gang, tenk det. Nærmere enn noensinne! [:)]
 
Atter en gang tusen takk for varme gode og trøstende ord i dagboka mi.
 
Lørdagen ble ikke så ille likevel. Den ble faktisk ganske så produktiv. Sydde ny duk til spisebordet, nytt trekk til pynteputene i sofaen (4 stk) + en løper i samme stoff som putene. Stoffet i putene er ganske tynt og litt gjennomsiktig, så det endte opp med at jeg også sydde innertrekk til alle putene, slik at jeg i alt sydde 8 putetrekk.
 
Idag har vi rydda litt og nå står en hjemmelaget pizza til heving. Mannen er hekta på fotografering og holder på å teste ut diverse med hjemmelaget lystelt.
 
Ei venninne ringte akkurat og lurte på om vi ville være med å gå på ski over finnmarksvidda ei helg i april. En gjeng skal gå på ski, og en gjeng skal følge etter på scootere. Skal overnatte på hytter. Gleder meg. Det kommer til å bli kjempekoselig. Må bare legge meg litt i hardtrening på ski først.
 
ja du har jammen vært produktiv, :) jeg er ikke så flink med sånt
 
gå på ski ja, hørtes koselig ut da, gøy å være med venner på sånt.
 
 
 
titter bare innom fo å si hei og lykke til
 
Takk for det, Tulla!
 
Idag er det sparkiade. Gleder meg. Spent på hvem vi kommer på gruppe med, hvor vi skal spise de ulike rettene, og hva vi får. Det eneste jeg vet er at jeg og mannen får være på samme gruppe hele tiden. Par blir ikke splitta opp. Men en kald fornøyelse blir det. 10 minus idag. Bra jeg tok med boblebuksa hjem fra jobb igår. Må jo også en tur opp til et vennepar og hente spark. Har ikke egen, så har fått låne av noen venner.
 
Sparkiaden igår var veldig gøy [:D] Storkoste oss både jeg og mannen. Lenge siden vi har vært ute slik sammen (utenom julebord). Sparkeføret var så som så noe som førte til mye moro med sparker som plutselig bråstoppa eller plutselig fikk fart.
 
Idag har vi begynt å jobbe på kjøkkenet. Har akkurat tatt ut av alle skap og pakka ned i esker det vi ikke MÅ ha fremme de neste ukene. Så blir det vasking. Har solgt det gamle kjøkkenet, så det må skrubbes grundig før vi gir det fra oss.
 
ja hørtes gøy ut :)
 
så dere skal pusse opp kjøkkenet, ja blir vel deilig det. åssen kjøkken skal dere ha da?
 
 
 
sparkiade ja det hørtes artig ut[:D] vi har vært på lang tur i dag vi da, men siden vi verken har minus grader eller snø...så må vi nok gå på beina vi .. men godt det også da
 
Så koselig med innlegg Apple og hegemw [:)]
 
Her går det fint. Mestparten av kjøkkenet er revet nå. Rørleggeren kommer imorgen eller fredag for å plugge slik at vi kan fjerne siste del av kjøkkenet. I helga drar vi til Alta for å kjøpe fliser til å ha over kjøkkenbenken samt maling og tapet. Kjører over på fredag etter jobb og har planer om å gå ut og spise med noen vennepar. Kjører tilbake til Lakselv på lørdag. Da skal resten av kjøkkenet rives og vi  skal sette opp kubbinger.
 
ja dere får kose dere med oppussing, vi pussa opp kjøkkenet i leil vi bodde i,så er en gøy prosess, vi begynner med det kanskje til høsten får se hvorordan det er i lommeboken
 
Gøy å være igang med oppussing, ja [:D]
 
Idag har vi vært i alta og kjøpt fliser til kjøkkenet og veggfornyer og maling til stua. Kjøpte også sengeteppe som jeg skal bruke til å kle på sengegavlen ja har planer om å lage.
 
På fredag fikk vi melding om at kjøkkenet ankommer her mandag 11. februar, så da må vi bare stå på så alt er klart til å begynne monteringen da. Gleeeeeder meg til vi er ferdige og kan nyte resultatet [:D]
 
Hei, lenge siden du har vært innom... Åssen går det??
 
Ser dere skulle få kjøkkenet 11. Februar, fått satt det opp da eller? Gleder meg til å se bilder.
 
Håper dere har det bra!! [:)]
 
Hei [:)] Lenge siden jeg har vært her, ja. Har vært ganske opptatt med å bygge kjøkken. Det begynner å komme seg nå. Håper å være ferdig i løpet av neste helg. Nå gjenstår flislegging, montering av skapdører, lister, litt maling, sette på sokkellister og ikke minst få strøm på kjøkkenet. Det var tidligere åpent elektrisk anlegg, men nå har vi fått satt opp skjult anlegg. Må monteres på stikkontakter og strømmen må kobles til.
 
Ellers har jeg vært på kurs i Reiki Healing denne helga. det var kjempespennende og jeg gleder meg til å bruke det framover.
 
titter innom for å ønske lyke til[:D]
 
Jippi!!! Idag fikk vi brev fra UNN om at alle papirer er mottatt og at alle prøvesvar er i orden, så da er vi klar for icsi. Blir spennende å se hvor lenge vi må vente før vi kan komme igang.
 
Back
Topp